Kirjoitettu 30. Heinäkuuta30. Heinä 2x 150mm korkeeta metallihyllykköä Motonetistä. 14,90kpl... sain viimeset.
Kirjoitettu 1. Elokuuta1. Elo Kirjoittaja Tilasin toiset samanlaiset lenkkarit varastoon odottamaan ensimmäisten laukeamista. Kävin tänään ekalla lyhyellä testilenkillä vaikka jaloissa vielä pahat rakot niin silti oli niin saatanan hyvät että paniikissa tilasin toiset jo odottamaan ku halvalla vielä löyty, Siilinjärven Intersportin hyllystä.
Kirjoitettu 1. Elokuuta1. Elo ^ Kai se ois järkevää ostaa uudet sillon kun vanhoissa on 500km alla ja käyttää vuoroviikoin. Sit kun vanhemmasta parista aika jättää on sisään ajetut kengät jne. Ei sillä että olisin koskaan itse onnistunut tuossa, aina tuli juostua linttaan ja sitten paniikissa etsii uusia kun sesonki ohi.
Kirjoitettu 2. Elokuuta2. Elo Kirjoittaja On se ku kävelykamatkin joutuu ostaa saksalaisesta pyöräliikkeestä... Eli bike24:sta lähti tilaukseen pitkähihainen paita, vuorettomat pitkät tuulisuojatut treenihousut ja rei-itetty teepaita helteeseen. Craftia kaikki.
Kirjoitettu 4. Elokuuta4. Elo Piletin Megadethin jäähyväiskiertueen keikalle ensi keväälle. Tää on jo toinen kerta kun luulen ostavani lipun viimeiselle keikalle. Ei mua sinänsä haittaa vaikka tekisivät Scorpionsit (jonka jäähyväiskiertue alkoi vuonna 2010 ja edelleen orkesteri kiertelee sekä soittelee säännöllisesti).
Kirjoitettu Torstai klo 13:243 vrk Kustavin A-marketin viimeiset 2 kpl Ruppertsberger Pfalz Pinot Noir Rose 2025 kartonkitölkki.Tarkisteltiin vielä, ettei ollut varaston kätköissä enempiä. Ei ollut.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Tilasin noihin Stamp1 flatteihin uudet laakerit kun rupesivat reissussa ääntämään. Ei ollutkaan tuosta noin vaan hankinta kun ei tunnu moisia laakerisettejä olevan kenelläkään, lopulta joku Niksmanni boutique kehuskeli niitä myyvänsä. Tilasin heti kaksi settiä.
Kirjoitettu 52 minuuttia sitten52 min Kirjoittaja Neljä lavallista (12x per lava) Naturdiet VLCD valmislitkuja.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään