Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20242 vuotta On 2/22/2024 at 4:15 PM, Köfte said: Uudet työjalkineet lahoavien vanhojen tilalle. Pro tipsi: Kenkiä pitää ostaa aina kaksi paria ja vuorotella niiden kanssa, jotta ehtivät kuivua. Käyttöikä pitenee noin 30 vuodella.
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta 27.2.2024 klo 19.41, Jopotuinen kirjoitti: Dressmannista musta puku ja valkoinen paita. Oliskos se ollut H&M (tai joku), josta pitkä ulkotakki vielä päälle, sain siitä -70% Suutarilta kaksi Albloy Classic ja yksi mustapäinen avain. Mustapäisen jemmaan häkkivarastoon siltä varalta, että unohdan kotiavaimen sisälle. 48 € avaimista yhteensä, aika paljon. Olis pitänyt käydä oman kylän suutaria jututtamassa. IKEA:sta tarttui 2 kpl vetolaatikon veitsiteline, joka vaikuttaa jopa kelvolta. Jokunen veitsi jäi ylitse, täytyy valkata kehnoimmasta päästä ja heittää metallin keruuseen. Teline on varsin kelpo isommille veitsille, mutta pienet hedelmäveitset eivät settiin oikein istu, niinku visuaalisesti. Tarttis olla niille omansa. Samoin sieltä tuli kuormaan mukaan vitosella leikkuulauta, se jonka toinen reuna on L-muotoinen ja tulee reunan yli. Lauta on syvyydeltään kyllä turhan iso, täytyy kesällä pyyhkäistä sirkkelillä takareunasta 15 cm pois. Joskin silloin kääntöpuolen päätyosuuden veriura lähtee pois ja reunojen poikki sahatut veriurat valuttavat sitten nesteet. Tietty yläjyrsimellä voisi tehdä päätyyn uuden uran ja padota sivu-urat poraamalla niihin reiät ja reikiin sitten kalustetapit ja niiden päiden huolittelu laudan tasopintaan. Joo, sittenhän oli vielä Tokmannista uusi pillusuihku vuotavan tilalle ja siitähän tulikin hyvä, ei roiski enää. Pillusuihku 😃 Käärijä taisi käyttää myös termiä pyllypuhelin.
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta On 2/19/2024 at 12:44 PM, tempokisu said: ( samalla katselin älypuhelimia...) Ou mai gaad! Kisu v2.0 raportoi sitten tänne suoraan Oregonista älyluurilla...
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta Voin kuvitella tällaisesta älyluurista tulevan sisällön määrää, niinkun kun sitä spekuloidaan ja haukutaan ja ehkä kehutaan ja kysytään neuvoa jne.
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Mutta onneksi ylläpito siirsi juuri palvelimen parempaan konesaliin joten nyt on kaistaa sit kisullekin tykittää älypuhelimen netin täydeltä sisältöä tänne! 👍Tämä kait se on syynäkin ollut koko serverin siirrolla toisaalle. Be Ready for Kisu, or Be Not! OffTopic: En hanki enää koskaan mitään. Olisin ehkä hankkinut Exposuren hyvän valon tankoon mutta vttu noita saa mistään EU alueelta (tai en kahden kaupan haulla löytänyt enkä jaksa etsiä enempää) kun on fuking Brexit liike. Eivätkä edes hyvän UK liikkeen tavoin kait postita EU:n sisältä EU tilauksia, kuten esim Apidura tai Tailfin tekee. Lisäys OffTopic viestiini. Näköjään Exposure kuitenkin sen verran hyvä firma vaikka eivät postita suoraan EU:sta niin sanoivat heiltä EU:hun tilatessa poistavan UK-VATin laskusta ennen maksua joten ei sentään tarvii maksaa tupla-alveja kuten monien kauppojen kanssa pitää, eli sit ei olis ongelmaa tilata tuolta. Täytyy miettiä. Lamppuja on jo kaapit täynnä, pitäs joistakin hankkiintua eroon kyllä kun kaikkia ei tarvii. Jos joku kaipaa Lupineita (Edison, Wilma ja Betty) kahdella tehokkaalla akulla (pulloakku ja runkoo kiinnitettävä versio) niin laittakaa viestiä. Muokattu: 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta 6 tuntia sitten, bici74 kirjoitti: Ou mai gaad! Kisu v2.0 raportoi sitten tänne suoraan Oregonista älyluurilla... No tämä tässä olikin taka-ajatuksena, mutta myös se puhelimen kamera yleiskuvia varten...mutta saa nähdä nyt mitä tulee vai tuleeko mitään...toivon että tulee. Mutta ensin käydään noin kuukauden kuluttua Kotkan Maretariumissa. Mutta nähdä Pacific lampreyitä....se on kyllä perin kantava voima on vaikka joutuu normirutiineista aika paljo luopumaan. Vesalle, oli suuria ongelmia päästä takaisin tänne keskusteluuun, että en sanoisi että hyvä uudistus.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Valoa tankoon... - Exposure Strada Mk12 SB AKTIV - Gun Metal Black - Exposure USB Charger Cable - Exposure Aero Extensions Helmet Light Kit - Exposure Extension Mount for Action Cameras
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kävin sittenkin kipasemassa liiteristä ton kompuran ja PI-kelan samaan kuormaan. Jos vaikka sattuis joskus tarvitsemaan... Eilen olin vielä asennossa tetten vehjettä tartte, mutta niinhän siinä kuitenkin kävi.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kävin sittenkin kipasemassa liiteristä ton kompuran ja PI-kelan samaan kuormaan. Jos vaikka sattuis joskus tarvitsemaan. Normaalikäytön ulkopuolella sillä voi vaikka pyyhkiä pölyjä - kyllä lähtee. Joskus nauratti, kun eräässä tehtaassa sähkömies putsisi työmaansa ennen keskuksen kimppuun käymistä paineilmalla. Kun tällainen on varastokäytävällä, niin sankka pilvi täyttää hallin päädyn siirtyen puhtaampaa tilaa kohti. 😁 😁 Tällä menetelmällä ilmastoinnin toiminta virtaussuuntineen on helppo tarkistaa. Muokattu: 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kävin sittenkin kipasemassa liiteristä ton kompuran ja PI-kelan samaan kuormaan. Jos vaikka sattuis joskus tarvitsemaan... Eilen olin vielä asennossa tetten vehjettä tartte, mutta niinhän siinä kuitenkin kävi. Voi helvetti sentään. Isävainaani taannoin haki neljännen kuumailmapuhaltimen (Lidl/Parkside), kun ne 3 eivät toimineet... Viimeisin jäi perikunnan riesaksi. Toimi ehkä 2 kertaa...
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta Siinä on palautusprosentti jo aika korkea (kai niissä jokin takuu oli). Ekan talonrakentamisen aikoina hain vuokraamosta uppupumpun 3 kertaa, kunnes se toimi. Nykyään käytän omaa. Kun ostin italialaisen dieselaggregaatin, niin myyjä sanoi, että halvemmista kiinalaisista joka kolmas tulee takaisin. Muokattu: 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta Ajattelin olla muodin aallonharjalla ja ostaa farkkushortsit koska tämän vuoden euroviisu edustajan Windows95man:in myötä ne tulee varmasti muotiin ensi kesänä, mutta ei löytynyt, koriin päätyi kuitenkin flat cap, a.k.a lihislakki, a.k.a pappalakki, a.k.a Peaky Blinders lakki ja ruskea nahkavyö, pitää hommailla farkkushortsit sitten lähempänä kesää, en tosin ihan noin lyhyitä kehtaa ostaa kuin esikuvalla mutta ehkä sellaiset polvipituiset
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta 39 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: muodin aallonharjalla farkkushortsit Saksilla tulee oikeanmiittaiset ja repaleisuudella pääsee lähemmäs aallonharjaa.
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kuohari, 2 punkkua ja yksi viski. Reilu satanen tuli hintaa josta viski tais napata melkein 60 euroa. Viineiksi tuttu Norton Privada. 2021 vuosikerran pitäisi näköjään olla hyvää viinilehden mukaan. https://viinilehti.fi/viinit/432417-norton-privada-2021/ Edellinen ei ollut mielestäni hintansa tai entisen laadun väärtti. Uusi kokeilu on tämä chileläinen. https://viinilehti.fi/viinit/914617-cono-sur-single-vineyard-block-21-pinot-noir-2021/ Cono sur sinänsä valmistajana tuttu. Heillähän on hyvää."polkupyöräviiniä". https://viinilehti.fi/viinit/cono-sur-gran-reserva-organic-cabernet-sauvignon-2018/
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ aina kun olen ostanut jotain viiniharrastaja Vesa Laitisen ( Aamulehti) suosittelemaa tai jotain "vuoden viini" - niin en ole tykänny ollenkaan. Olen nyt ostanu pikkupulloja, kun ruuan kanssa ei mene edes lasillista. Sensijaan kävin ostaan "Raparperijuomaa" nam jälkiruokajuomaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään