Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi 7 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Aika speciaali tuote. Proteiini valmistetaan maissia fermentoimalla. Maissintähkässä on 3 % proteiinia, joten tarvitaan n. 700 g maissinjyviä tölkkiä kohti. Aika kova paukku.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Saunan jälkeen Hartwallin logististen ongelmien vuoksi kilpailijan uutuustuotteeksi mainitun Blood Orange-lonkeron. Me no like.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Elämän pieniä ilonhetkiä. Elämäni eka tuommoinen ja oletus oli että ei voi olla kovin kummoista kun ovat sen verran halpoja (ainakin tarjouksesta ostettuna) mutta tuohan olikin saatanan hyvä. Paniikissa juoksutin heti tölkin avattuani vaimon nenän alle että hei haista tätä, eikö haisekin ihan (perinteiselle esanssi)päärynälle! Joo, ja maistuikin. Jee. Harmi kun ei ole enempää noita nyt vielä, otin kokeeksi kuutta eri makua 1 tölkki per maku. No, nyt voi sit tilata jossain vaiheessa muutaman sata tölkkiä tms....
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Sä olet kyllä melko pahasti koukussa noihin energiajuomiin Mun viimeisin juoma on pahanmakuinen lounaskahvi. Kaadoin puolet lavuaariin.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^En juo kahvia. Eli kaikki on koukussa "johonkin", paitsi Päivi Räsänen.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi 4 hours ago, Densen said: Sä olet kyllä melko pahasti koukussa noihin energiajuomiin Mun viimeisin juoma on pahanmakuinen lounaskahvi. Kaadoin puolet lavuaariin. Koeta ens kerralla sitä suolakikkaa. Non troppo.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Mä juon tässä jälkiruoaksi lämmitettyä valkoviiniglögiä ( että sain kuitenkin pienen poronkäristys-aterian syötyä )
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Meni tuossa äsken jo yksi energiajuomatölkki mutta nyt juon:
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ sinulla onkin vielä oudommat "päivärutiinit" kun mulla joskus...melki joka aamu niin olet höpissy täällä puolenyön aikoihin... Muokattu: 15. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään