Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Mikäs se oli kun joku keksi jonottaa uuden liittymän hankintaan liittyvään asiaan ja siellä vastattiinkin heti. Selitti asiansa ja pyysi kääntämään puhelun oikealle henkilölle, tjsp. Ja homma toimi! Muokattu: 6. Heinäkuuta6. Heinä, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Ennen vanhaan kun kirjoitti Twitteriin "vittu että tuo xxx-pulju on paska kun eivät vastaa", niin se oli 5min ja joku aspa heitti "pistä yksityisviesti"
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä https://fi.trustpilot.com/review/elisa.fi🤣🤣🤣🤣Vaikuttaisi siltä, että VesaP on kusessa boilerinsa kanssa. Mulla olisi ollut purkkarista jäänyt rosteri vesipannu. Toimii varmasti kaikilla liesityypeillä.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä VesaP:lle ei mikä tahansa kattila kelpaakaan, koska hän kuuluu parhaaseen, A-ryhmään, jolla on uutuuttaan kiiltävässä puhelimessa sovellus kaikille talouden sähkölaitteille, ja josta pystyy ohjaamaan ja ajastamaan niitä sekunnin tarkkuudella... 😉
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Onko kellään oikeesti "älykotia" tai sinne päin? Yksi puolituttu selitti että kun hän herää, niin valot syttyvät automaattisesti alakertaan ja kahvi menee päälle, olohuoneessa on televisio kytkeytynyt näyttämään uutisia, suihku tunnistaa kuka suihkuttaa ja annostelee perheen teineille kitsaasti vettä (miten tuo tunnistaa... toivon ettei kameralla...) yms yms.Ite olen tykännyt älyttömästä kodista, mitään vehjettä en laita nettiin, roboimurikin duunaa uuden kartan joka kerta, kun en suosutnut appia lataamaan ja moiselle nettiyhteyttä suomaan. Automatiikkaa ei ole, jossei se ole laitteessa ittessään (esim. kahvinkeitin menee nykysääntöjen mukaan ittestään kiinni).
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Mun kodin äly on ainoastaan etäohjattavassa hälytinsysteemissä ja pihan robottileikkurissa. Noihin pääsen kännyllä kiinni ja loppuihin en edes halua päästä.Kaveri aikanaan rakensi tupansa siten, että sillä oli "one wire" tai 1-wire" systeemit joka paikassa. Sillä oli ihan fiksuja ajatuksia, esim. yhdellä napilla ulko-oven vieressä sai kodin laitettua "poissa" - moodiin, joka tarkoitti muiden valojen, paitsi joidenkin muutaman poiskytkemistä, ilmanvaihto tais vähän rauhoittua ja jotain muuta. Toinen, jonka se viritti oli leffahuoneeseen kombo, jossa napilla tuli sähköinen kangas alas (tykki-aikaa vielä) ja kaihtimet meni kiinni. Se oli sellainen kunnon party trick.En tiedä, mitä kaikkea on sittemmin viritellyt, kun en ole tyyppiä nähnyt vuosiin (ex-kollega) Muokattu: 6. Heinäkuuta6. Heinä, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:Mikäs se oli kun joku keksi jonottaa uuden liittymän hankintaan liittyvään asiaan ja siellä vastattiinkin heti. Selitti asiansa ja pyysi kääntämään puhelun oikealle henkilölle, tjsp. Ja homma toimi!Niinpä, juuri kerroin että yritin tuotakin ja ei kuulemma voi auttaa vaan pitää ottaa yhteys ITSE yleiseen aspanumeroon. Olisiko ne kiristäneet toimintatapojaan ja enää tuo "oikotie" ei ole käytössä.Noh, lopulta sain jonkun kiinni varmaan tunnin odottelun jälkeen. Sanoi että jos ne jostain sen löytää niin voin jättää noutamatta ja kuulemma jos lasku kerkeää tulla niin voin jättää vain maksamatta, ei tule kuulemma mitään karhulaskuja/viivästyskorkoa/tms. Vähän epäilen että saaga ei tähän vielä lopu... Sieltä tullee lasku ja jos jätän maksamatta niin tullee karhukirje ja uhkaillaan vankilalla ja alastomilla vankilan suihkukohtauksilla missä minun pitää tiputtaa saippua maahan ja nostaa se pyllistelemällä jotain 150 kiloista isoa karvamahaa kohti ja se sitten tulee pippelillään heilumaan minun treenatun perseeni taaksi jne. No, toivottavasti ei.Ostettiin samanlainen vedenkeitin nyt muualta ja pitäkööt Elisa siis tunkkinsa.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Kirjoittaja Ainiin, taas vituttaa. Tai meinaa iskeä vitutus. Lupasi niin paskaa keliä että henkisesti varauduin jo humaltumaan tuossa myöhemmin päivällä. Mutta nyt sit keli näyttäskin yllättäen just tietysti tällä kertaa paranevan ja lenkin ehkä voisi ajaa jopa ilman että sataisi koko ajan. Perse. Toinen aivolohko sanoo että painu lenkille, toinen että lasi käteen ja sohvalle. Miksi elämä on täynnä vaikeita valintoja aina vain!!Edit: Naputtelinkin viestiä sairauskiputuskaketjuun... Ratkaisi ongelman lähteekö lenkille vai ryyppääkö. Muokattu: 6. Heinäkuuta6. Heinä, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Tosta Vesan taistelusta ja mahdollisesta suihkukohtauksesta tuli mieleen kun tilasin kiekot Bike24:stä joskus ennen koronaa. No, etu ja takakiekko tulivat eri varastoista ja jostain syystä toisesta tuli eri lasku. Keskustelin asiasta aspan kanssa ja he sanoivat että ei mitää, jätä maksamatta, se häviää. No ei hävinnyt, mulla oli se siellä sivulla maksamatta ja kun kyselin uudestaan, seuraava aspa kyselikin että olenko aivan varma etten saanut ylimääräsitä kiekkoa. Ratkaisin asian olemalla tilaamatta ko. puljusta enää. Katoin tiliäni viime vuonna ja nyt on hävinnyt se lasku, vaan enpä uskalla vieläkään tilata, ties mistä se ponnahtaa maksettavaksi.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Kirjoittaja Nyt vituttaa Telia. Meidän ulkopömplin 5G simmi oli Telialta. 300mt. Pyysin upreidausta 600 megaan. Se ei toiminut yhtään joten pyysin 14 päivän peruutusaikani puitteissa peruutusta linjasta takaisin originaaliin 300mt linjaan. Nyt tuli sit lasku. Ne on laskuttaneet 9e liittymän muutoksesta tuohon 600:seen ja toiset 9e muutoksesta takaisin 300:seen. Nyt mietin että jaksanko nähdä vaivaa ja alkaa valitusshownun tuon 9e takia että miksi vitussa perittä toisen 9e kun mulla on oikeus perua tilaus 14pv aikana. Tuskin jaksan, pitäkööt nekin tunkkinsa ja kärsin tuon 9e nahoissani. Irtisanoin liittymän ja nyt ulkoseinässä on toisen loistofirman eli Elisan simmi.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Vahinko on 2x 9€, koska möivät virheellisin spekseihin perustan, tai muilla konstein huijaamalla petkuttaen.Toki siellä paperissa lukee pienellä, max 300M tai 600M, ja vaihteluvälin min on jotain 0,2M...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään