Kirjoitettu 28. Toukokuuta28. Touko 6 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:Kevät on saanut kauppamiehet liikelle, tänään jo kolme käynyt ovella. Tuotteet normaalit: peltikattoja, valokuitua ja keittiöremontteja.Huh ! Kuidun ostin vuosi sitten pihaan tulijalta, mutta muiden ei kannata vaivautua. Ne on kovia myymään puhelimessa talotekniikkaa mun muijalle - tänään viimeksi. Tuo vastasi, ettei tiedä, tarvitaanko me uutta lämmitysratkaisua. Autoin hieman vastauksessa. Mä en itse vastaa tiettyihin numeroihin ollenkaan.
Kirjoitettu Perjantai klo 07:155 vrk 15 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:Kuidun ostin vuosi sitten.Ostit, mutta milloin alkavat kaivaukset?
Kirjoitettu Perjantai klo 07:285 vrk 11 minuuttia sitten, tenunenä kirjoitti:Ostit, mutta milloin alkavat kaivaukset?Käveltiin keskiviikkona nummelan hiidenrannan ok-alueella. Ukot spreijasivat katuja. Kysyin, että onko kuitu tulossa. Ei, me korjataan kuidunvetäjien jälkiä. Siis päällä oli jo asfaltti. Mulla on reilu 100 m omaa hiekkatietä 4 m routakankaalla. Tässä on pelko persiissä, että kaivavatko kuidunpiilottajat siltin pintaan. Carunan alihankkija teki noin meidän yhteiselle tielle. Piti meilailla perään, niin vetivät yhden murskekuorman matoksi. Joku pomo kävi ensin tarkistamassa tilanteen. Muokattu: Perjantai klo 07:405 vrk, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu Perjantai klo 10:555 vrk Joo... nyt Instassa joku vitun koomikko vaahtoaa kuinka Suomen Amazing Race ohjelma tuhoaa ilmaston, kun siinä lentää muutaman matkan joku 10 ihmistä. Voi herranjeesus.Montakohan ihmistä lentää vaikkapa Olympialaisten tai jonkun luontokonferenssin takia? Kesämökkeily on kuulema yhtä haitallista kun kerta vuoteen lentäminen, somen käyttäminen jopa haitallisempaa. Ja kukaan ei halua lopettaa kahvin ja suklaan käyttöä vaikka ihmisarvoa poljetaan lujasti näiden maistuvien hyödykkeiden takia.Mulla jotenkin on asenne että julistajalla tulisi olla oma pesä siisti. Mut nykyään vaan otetaan joku juttu tikun nokkaan ja muilla ei väliä. Luultavasti esim. luonnon kannalta jopa haitallista. Muokattu: Perjantai klo 10:555 vrk, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu Perjantai klo 13:365 vrk Kysymys tekoälylle: Haluan todistaa, että lentäminen tv-ohjelman toteuttamisen osana on pirun paha asia ilmaston kannalta. Miten voisin päteä netissä mahdollisimman pienellä hiilijalanjäljellä ? En usko, että AI pistäisi paljoakaan Tommi2:ta paremmaksi. Muokattu: Perjantai klo 13:385 vrk, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu Perjantai klo 17:015 vrk Vähän nämä lämpötilat. Lenkille pitää pukea kuin syyskeleillä että ei jäädy. Silloin kun paistaa suoraan eikä tuule, on ok, varjossa tai kun tuulee niin tuntuu että sielukin jäätyy.
Kirjoitettu Perjantai klo 17:035 vrk Pari päivää Ranskassa hirmuhelteissä ja nää kelit on ollu nannaa
Kirjoitettu Lauantai klo 18:444 vrk Mammaa kyrsii, matkatavarat olivat jääneet Köpikseen. Työreissu kun oli, pelkillä käsikamoilla ei pystynyt.
Kirjoitettu Sunnuntai klo 16:063 vrk 21 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:Mammaa kyrsii, matkatavarat olivat jääneet Köpikseen. Työreissu kun oli, pelkillä käsikamoilla ei pystynyt.Tilannepäivitys, laukku saapui kotiosoitteeseen.
Kirjoitettu Maanantai klo 05:522 vrk 26.5.2026 klo 13.01, Densen kirjoitti:Kyllä. Varsinkin eilen illalla, kun en vieläkään hetken jo toisin luultuani onnistunut asentamaan opetuspoljinta autoon onnistuneesti. Vaijerin kiinnityspiste kuljettajan jalkatilassa jossain jarrupolkimen taustalla aiheuttaa päänvaivaa. Vielä on yksi oljenkorsi aiheeseen jota tänään koitan. Mitään uutta reikää auton ns. rintapeltiin en haluaisi lähteä poraamaan, kun uusi auto kyseessä.Ei juurikaan. Poljin on ollut nyt pari päivää onnistuneesti asennettuna ja eilen ajettiin ensimmäinen opetustuokio isolla tyhjällä parkkipaikalla. Kai sitä tällä viikolla sitten jo varovasti ihan autoteillekin. Kotona taas oli aamulla niin hässäkkä yksien tehdessä lähtöä leirille, että lähdin siirtymään utse töihin (nyt pyörän kanssa junassa). Kotiin ajattelin ajella fillarilla koko matkan. Illasta alkaakin sitten suht kiva rauha kotosalla kun sinne jää torstaihin saakka vain tämä autokoululaistytär ja koira. Ja tytärkin päivät töissä ja iltaisin treeneissä.
Kirjoitettu Maanantai klo 18:532 vrk Vähän. Pop-pankin päivitys meni ihan kivasti. Tilit ja kortit kiinni pe-ma, käteisellä pärjäsi ihan ok sen ajan, tänään alkoi kortit toimimaan mutta mobiilipankki/avain ei oo käyttökunnossa vielä. Yksityispuolen verkkopankkiin pääsee jotenkin sisälle mutta heittelee ulos kun on ruuhkaa, eli ei oo käyttökelpoinen. Yrityspuoli ei suostu kirjautumaan ollenkaan.Edit. Tori näemmä huutaa että pitäisi tarkistaa tilitietoja ja tunnistautua että voi vastaanottaa maksuja, sopivasti useampi kauppa maksussa tai matkalla ostajalle... Muokattu: Maanantai klo 19:242 vrk, käyttäjä: Jsavilaa
Kirjoitettu Tiistai klo 10:551 vrk Yksi työasia vähän mennyt pieleen (ei tosin itsellä) ja se aiheuttaa melkoista sotkua jota joudun selvittelemään. Toinen asia mikä hieman harmittaa on se, että olin ottamassa (ja varmaan otankin) perjantain vapaaksi ja olin aikeissa mennä ajamaan Sappeelle alamäkeä. Mutta eihän se olekaan auki näin alkukesästä kuin vain viikonloppuisin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään