Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20178 vuotta Alkuaikoina timanttinen, mutta nykyisin palveluherkkyys ainakin laskenut. Viimeksi kun vierailin, niin ei herralla edes perse noussut penkistä, että olisi tullut avustamaan. Tilasin romut netistä.. Samoja kokemuksia kavereilla. Asiansa osaavia kavereita kuitenkin, kunhan vain juttuun pääsee.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20187 vuotta Itse oon saanut aina hyvää ja joustavaa palvelua. Ja tietotaitoa löytyy.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään