Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nukke ja lintukuvat

Featured Replies

• Viestejä 105
  • Katselut 4.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Joo. Kuulema koko ajan jää jengiä kiinni kun uutiskuvat onkin tekoälyn luomia.  Menee heti off-topiciksi, mutta pyysin copilotilta uutiskuvaa "fillaristit kokoontuivat nahkiaispaistamolla"

• Tuosta kuvasta jos ei kisun sydän pakahdu niin ei sit mistään!!

• ( mitään unta saa)...mutta ^^  ite otettu kuva on aina arvokkaampi ( ja mä en edes tiedä mikäon "tekoäly") ja mitä iloa tai oppimista siinä jos joku toinen tekee.  No tein mazdan pussukasta tommosen

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^^ toi on Harley Quinn.....( epästymmetrinen asu ja ne hiuspompulat..)

Sinällään en kerää nukkeja, vaan projekteja. Yleensä teen/hankin ite ne vermeet sun muut tarvikkeet  kuvausta varten.
No, jokunen nukke on ihan että mulla on se. 

..kuten tämä, ostin jotain 15 vuotta sitten 1200usd.....ja tämän arvo on tuosta kymmenkertaistunu. 
Mutta en myy.  
Ensimmäinen tämän sarjan "Poppy Parker"- nukke "Center of Attention"

Poppy%20Center%20of%20Attention%20p3.jpg

Voiei!!  ##, hieno tilanne ja mahdollisuudet ihan ok kuviin....mutta meni ylivalotetuksi. Tein kuville  oma kansion, että tästä se on lähdetty...
Joutsennilla oli kuitenkin kivaa ja kevättä rinnassa!

j047A8032.jpg?img=smaller

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

## osaako joku neuvoa? 
Pääsiäisenä siis kamera toimi ihan ok. Paitsi sitten kun sain säädettyä tiedot etsimeen ja näyttö mustana...sain näytölle tutut näkymät. 
Nyt kun piti mennä kameran kanssa .....etsimessä vain mustaa. Ei ota kuvaa. 
Kaikki pikkunäppäimet toimii, mutta ??
Kävin Pirkkalan Kuva-Kuismassa kysymässä, eivät tienneet. 

Menen huomena Rajalakameraan, sieltä tämä on ostettukin. 
Enne pääsiäistä vähän sama ongelma, etsimestä vaan suttua eikä laukaisinkaan menny. Jotain nappulaa painoin ja sain noita ^ kuvia. 
Kaikki nappulat ja muut käyty läpi moneen kertaan, akku ladattu, irroitettu tele... 

Kirjoitettu

^^ se oli tompalle....tai käsitin jotain väärin. 
Mä meen huomena kamerakauppaan. Joku nappula/säätö se on. Toivottavasti. 

No, on tässä 150-600mm ja myös 1.7 renkula ( tosin se vie automaattitarkennuksen ). No, aika paljo lintukävelijöillä on tätä. 

( tässä on vaan koko päivä menny persiilleen ettei oikein uskalla tehdä mitään, yksi laskukin oli jääny maksamati, yleensä olen tarkka ja maksan heti...no nyt meni rutilus-osioon )

t. Murphyn laki

Kirjoitettu

ps. kävin netissä ^^ ja kyllä siellä muitakin on kun kamera näyttää mustaa eikä laukea. 
Tosin olen noi yleiset toimenpiteet käyny läpi, ainut että en uskalla nollata kameran asetuksia, voi mun epäonnellani seurata vielä isompi onkelma. 
No, tuleepahan huomena pyöräiltyä. 

Eikä näille kuville voi kun nauraa...taidan käydä läpi kuvat vielä uusiksi siellä on lisää epäonnistuneita..
Ja jos saan koko joutsenen kuvaan siipineen ja päineen niin joutuu oleen jotain kilometrin päässä.
Eli viime viikonloppuna kamera toimi ihan ok, ongelma alkoi kun yritin säätää niitä grafiikka-juttuja pois etsimestä...

j047A8035.jpg?img=smaller

j047A8030.jpg?img=smaller

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta tossa gif-pätkässä ei ole Margot Robbie...

Joo ei ole... se on AI:n haavekuva aiheesta

Kirjoitettu

😂 ...kiva että mun häröilytopicit kiinnostaa...

j047A8047.jpg?img=smaller 

...ps. mä mikään suurmestari ole

Kirjoitettu

^ on ehkä vihatuimpani hahmo, yök. 

siinä on sulle à 3e nukke repaint ( pahus tästä on niin paljo aikaa etten muista taiteilijan nimeä, ja nuket ostettu silloin kun 1,45 usd = 1euro, eli "halvalla" tuli..)

Jack%20Sparrow10a.jpg?img=smaller

Johnny%20Depp4.jpg?img=smaller

sitten näitä kalliita asuja ( ebayn huutokauppa, onneksi venäläiset suljettiin pois niin ei tule mielitekoja...) asut on jotain 1+ ke luokkaa...ja kärppäturkki vasta kallis oli ( aattelin että tämä huuto riittää...no riitti, mutta joku tuli aika lähelle ja se lasketaan toiseksi huutanut + huutokynnys..)

Eugenia%20LesGens%20du%20Nord%20L4.jpg?i  Veronique%20LuxuryWinter%20p2.jpg?img=sm

ei se ole aina rahasta kiinni. Natalialla on äiteeni tekemät asut, mielestäni tosi onnistunut suomikuva

Natalia%20Country%20viljatkaura1.jpg?img   

Hämeen kansallispuku, äiteeni tekemä 1977 ja 2020, ensimmäinen on yksi rakkaimmistani kuvista, ja myös rakkain nukke Veronique Sound Advise ( joka on onneksi edullinen, satasellakin on saanu...näitä mulla on 60+ menen laskuissa aina sekaisin...)

Näitä en myy...no jos miljoonan tarjoot niin otetaan harkintaan.

Hameenpuku%20V7.jpg?img=smaller  Hameenpuku%20uusi%20T5.jpg?img=smaller

tarkennus

Kirjoitettu

jipii 😄 nollasin kameran asetukset, nyt näkyy etsimestä kohde ja laukaisukin tuli. 
Ei tarvi ainakaan heti fillaroida kamerakauppaan! voi käydä vaikka uimassa
( toistaiseksi portailta on turvallisempaa, mutta pian voi käydä rannalta ( ei äkkisyvä alue ) vaikka kyykkykastaumassa. En hyppää, ahdistun jos pää on veden alla, sekunniksi voi mutta turvallisella alueella. 

Poppy%20Summer%20Day9%20jump.jpg?img=sma

tarkennus

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.