Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä Kirjoittaja Tekoälyllä saa mojovia nukkekuvia jos sellaista tykkää käyttää. tässä ensin kuva mistä lähdettiin. sitten copilot sai yrittää Ei ehkä ihan sitä mitä haettiin... Adobe Firefly veti eka ihan ranttaliksi, mutta seuraava alkaa olemaan jo vähän sinnepäin. Muokattu: 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä 9 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Tekoälyllä saa mojovia nukkekuvia jos sellaista tykkää käyttää....Adobe Firefly veti eka ihan ranttaliksi, mutta seuraava alkaa olemaan jo vähän sinnepäin. Täytyy sanoa että tämä tekoäly muokkaus alkaa olla sillä tasolla että esim. tästä kuvasta on aika vaikea sanoa onko otettu oikeesti vai ei, onko tämä nyt sitten kuva scämmereiden kulta-aikaa? En itse seuraa ketään valokuvaajaa missään mutta pistäis kyllä miettimään että onkohan tuokaan oikeesti noita ottanut vai ei, maksulliset Ai ohjelmat varmasti vielä parempia. Muokattu: 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä Kirjoittaja Joo. Kuulema koko ajan jää jengiä kiinni kun uutiskuvat onkin tekoälyn luomia. Menee heti off-topiciksi, mutta pyysin copilotilta uutiskuvaa "fillaristit kokoontuivat nahkiaispaistamolla" Mulla on ihan oikeesti vienyt innon harjoitella piirtään fotorealistisesti, kun tekoäly tekee niin paljon parempaa jälkeä. Onhan toi vähän tollanen hengetön vielä, mutta varmaan jo maksullisilla ohjelmilla ja tulevaisuudessa kaikilla saa todella käypää taidetta. Muokattu: 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20257. Kesä Tuosta kuvasta jos ei kisun sydän pakahdu niin ei sit mistään!!
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 202519. Kesä ^ ja meillä kaikilla oli niin mukavaa voi jospa oisit voinu olla mukana. En voi, jalkaterän murtuma, polven nivelrikko, kylkiluut ja selkä. Tavoite on jos ensi keväänä pystyisi ajaan vaikka asiointiajot? Lenkillä syöminen ei oikein tämän yhden sairauden takia ole hyvä juttu. Mutta hyvä homma. Olen seurannu nyt keväästä asti lokkipariskunnan edesottamuksia. Pariskunta ei vaan osaa päättää, minne pesä ja sitten ei ollenkaan. Vuonna 2023 jo aika isoksi kasvanut Leo-poikanen menehtyi, ja viime kesänä pojat kävi vesiskoottereilla rikkomassa ikiaikaisen kivirinkipesän. Ovat paritelleet kolmasti ( voi että siinä sai naputella...) mutta ei pesintää. että ihan päätöntä menoa.. ovat sitten päättäneet viettää tämän kesän laatuaikaa kaksistaan. B-puolen pesällä oli 2 pientä pikkuista, mutta seuraavana päivänä ei heitä enää näkyny. Nukkekuvia tuskin enää tulee, ei näillä "tuloilla" enää mitään osteta, seuvaava Visalasku on aika iso mutta se harrastus loppuu sitten siihen kun saan ne projektit tehtyä. Kun ei ne nukkekuvatkaan enää oiken onnistu niin kuin ennen, että se(kin) harrastus saavutti lakipisteensä ja siten aletaan tehdä jotain muuta. ( sieltä on kyllä tulossa niin paljo että osa kuvataan talviolosuhteissa...no, onhan se kuitenkin kivaa tekemistä )
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 202519. Kesä ( mitään unta saa)...mutta ^^ ite otettu kuva on aina arvokkaampi ( ja mä en edes tiedä mikäon "tekoäly") ja mitä iloa tai oppimista siinä jos joku toinen tekee. No tein mazdan pussukasta tommosen ( eipä tarvinnu kun alaosa avata..) ,äskön askartelin hänelle mazda-kassin. Piti sitten ajella pitkin pihaa että sai noi renkaan logot oikein päin. jokunen fantasia-keijukais-aihekin on tekeillä, tuossa osin ite tehty puku. Onneksi ehdin kuvauspaikaltani just pois ennekun mummelit tulee sinne välittämättä "moottoriajoneuvolla ajo kielletty"
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä Tietsikan hakuriville voi kirjoittaa kysymyksiä, esim. 'Mitä tekoäly tarkoittaa ?'
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä ^ nyt kansii miettiä tekoäly vs. oma äly tai älyttömyys. Ite tekemällä, esimerkiksi valokuvat, on miljoonasti arvokkaampia kun jotkus tekokuvat. Otetaan nyt tämä ehkä mun paras nukkekuva - ja toisessa kuvassa näkyy että kyllä ne asiat selviää ja tulee valo.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä ^ no tosi upea tietysti. Mutta mun kuvan inspiraatio oli Cristal Snown "Scarred" ( kappale antoi aikoinaan mulle voimaa selvitä vaikeasta sairaudesta kun en saanu unta 179 tuntiin...) ja siitä sitten naisversio Cristalia Snow. Tykkään ite tehdä / koota vaatteet ja nimenomaan olla ulkona kuvaamassa. Nukella piti olla vaaleat lyhyet hiukset ja tällainen kasvomaalaus. ( ja mä olen ite kokenu miten paljon arvokkaampaa ja parempi on se "oma" eikä "teko" ) Muokattu: 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä Kirjoittaja Joo, kyllä mä olen samaa mieltä oikeesti, ite tehty on ite tehty. Tekoäly vaan tekee jo nyt tosi hyvää jälkeä, luulisi että esim. kuvittajat kärsivät vähän tästä. No, ostetaanhan maalauksia vieläkin vaikka valokuvaus on keksitty.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä No nämä kun on kaksi ihan eri harrastusta. Ja mulla on tuo nukke tuossa oikeesti, fantasianukkekopin ( yhdestä niistä jotain 20 ) eturivissä. Tykkään myös piirtämisestä 😄 kuten äitinikin ( joka on sitten mestaritar ) ja tämmöinen koskettaa paljon enempi - kaikki mulle tärkeet eläimet, erityisesti tuo oikea alakulma - kun joku kaupasta ostettu. Tosin tämä on kirjekuori jonka sisällä joululahja. ite olen piirtäny joulu yms. kortit ite koko elämäni ajan Piirtelen lintuhavaintovihkoonkin ( neljäs menossa) usein havaitsemieni lintujen kuvia. Olen yrittänyt niissä äiteeni tekniikkaa eli ei mustalla ohuella noita ääriviivoja. Nahkisten takia harmaa värikynä on aina lopussa.... Nahkiaisjoulukortteja on niin paljo että vien niitä joulukuussa Nahkiaispaistamolle ja annan asiakkaille 😋 sekä paistamon "pojille" yleensähän se on että kivoja metsäneläimiä pupuja, oravia, nalleja ja poroja ja lintuja. Aattelin että nahkiaiset tykkää tarttua ja vein punaisen joulupallon niin arvatkaa kiinnostiko? 😄 Sain kummiskin tämmöistä... ja oma hössö piirrosversio, se vaan on että jos on pitempä aikaa piirtämättä, niin vähän on hakusessa. Mutta summa summarum: ihan kiva kirjoitella tänne taas 🙂 olkootkin ne nämä mun suosikkiaiheet. Kyllä mä teille kaffet tarjoon jos täällä käytte.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä ja laitetaan lisää löylyä ja haastetta teidän tekoälykuville, tässä kun olen minä kaverini kanssa tutkimassa nahkiaisia. Ite kehitin ensin tuommoisen pömpelin jossa sekä mitataan, että punnitaan nahkis, ja sitten merkataan tiedot ( pituus ja paino ja onko jotain erityistä?) No "kututalkoissa" meni just samalla tavalla. Mutta näissä kun ole ite kaikki tehny niin siinä on sielua ja sitä "omaa" mukana, ei sitä voi jollain tekoälyllä korvata. Valitettavasti tämä mun suosikkikuvauspaikkani räjäytetty ja rakennttu jotain teollisuusjuttuja. ( aika iso nahkiainen....) Ja tutkimusten jälkeen nahkiaiset vapautetaan takaisin jokeen ( no on tuossa ihan vähän näpräilty...)mutta kuitenkin ite otettua kuvaa. ja jos nyt miettii raha vs. harrastus niin kyllä tämä kiva harrastus on ollu kivempi.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 202520. Kesä ...ja projekti saatiin suoritettua, sitten koko porukalle tuotiin Cadillac Escaladella virvokkeita 😄 ( kaikki nuket on noissa asuissaan vitriinissä, en tykkää ollenkaan että vaihdetaan nukelle vaate, kun on projekti niin se on siinä )
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään