Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nukke ja lintukuvat

Featured Replies

Kirjoitettu

Pienoismalleja mulla todellakin riittää. Tässä tehdään kutusoraikkoja kaloille, heitellään isompia kiviä, ja sitten ämpäreillä soraa. Lopuksi ansaittu evästauko:

Kututalkoot20%20e4.jpg?img=smaller  Kututalkoot20%20e2.jpg?img=smaller

Kututalkoot20%20e6a.jpg?img=smaller Kututalkoot20%20e8.jpg?img=smaller

ja "kututalkoissa" se on melkolailla samaa, ollaan vaan vähän rähjäisimmissä vaatteissa...ja aina toivotaan ei-sateista säätä, mun laillani siellä on monia kun ei uskalla katsoa säätiedotusta...

• Viestejä 105
  • Katselut 4.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Joo. Kuulema koko ajan jää jengiä kiinni kun uutiskuvat onkin tekoälyn luomia.  Menee heti off-topiciksi, mutta pyysin copilotilta uutiskuvaa "fillaristit kokoontuivat nahkiaispaistamolla"

• Tuosta kuvasta jos ei kisun sydän pakahdu niin ei sit mistään!!

• ( mitään unta saa)...mutta ^^  ite otettu kuva on aina arvokkaampi ( ja mä en edes tiedä mikäon "tekoäly") ja mitä iloa tai oppimista siinä jos joku toinen tekee.  No tein mazdan pussukasta tommosen

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Otetaan päivän kuvaksi todella kesäherkkua ( huom. ite tehdyt uikkarit ja sydämenmuotoinen pilvi, ja kyseisen nuken joita mulla on jotain 65 lempinimi on "Herkku" )

Kesaherkku17%20Lou3%20mansikkaa.jpg?img=  Kesaherkku17%20pallo1.jpg?img=medium

Kirjoitettu

Sääksenpoikaset kasvaa huimaa vauhtia. Aamulla heräsin ihme vikitykseen...no sääksenpoikasethan ne siellä ( sääksilive pyörii tuossa koko ajan) samoin lokinpoikaset toissakesänä. 
B-puolella on 2 poikasta, mutta isälokki ei päästä  mua kuvaamaan, olen vastarannalla ja sieltä se hyökkää hiuksia hipoen. 

lokkeja%20pesint%C3%A4L12hcrop2.jpg?img=

https://wwf.fi/luontolive/saaksi/

Kirjoitettu

Muistakee venytellä!

lokit623%20a2.jpg?img=smaller

ite olen ottanu lisää liikkeitä voimisteluun, ja teen ne nyt 3 kertaa päivässä. 25kg käsipaino tulee mukaan tässä kohtapuoliin.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

25kg käsipaino tulee mukaan tässä kohtapuoliin.

Tuo on yli puolet sun elopainosta. Sen mukaan siis painot jeeeeee.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Tuo on yli puolet sun elopainosta. Sen mukaan siis painot jeeeeee.

Mutta nousee molemmilla käsillä ( lattiapunnerrus) ja hauiskääntö. Sitten sellainen liike ( kai siläkin on joku nimi) mutta nostellaan sitä punttia alhaalta tuohon vyötärön ( vaikkei mulla ole, lantion on ihan saman mittainen). On tuolla myös 2kg, 5kg, 15kg ja tämä 25g. 
Semmoinenkin liike että nostetaan käsillä kroppaa...mutta jalkaterät ei kestä joten olen alkanu tehdä kyseistä liikettä että makaan mahallani.

Talvella yritin kunnostaa kivipesärinkiä, oli työkalu mukana kun kivet oli jäätyneet ja äh...toi iso kivi vierähti jäälle. Ei pysty, ei jaksa.....mutta kun on kyse lokin pesäkivestä niin ihan äärimmäinen voimainponnistus nostaa kivi paikalleen. 
Onneksi tuo pikkukivi säilyi, se on kututalkoista otettu muistokiveksi ( otan joka talkoosta yhden kiven muistoksi) 
lokit620%20f2.jpg?img=smaller

....ihan helposti toi 25kg nousee, se maastaveto. Ja muutenkin voima tarttuu muhun nopeesti. 

Kirjoitettu

Muutama kuva Pupulan Kartanon huoneista... ( huoneita on yhteensä 18...)

Eteinen. Nimenomaan nuo kahdet portaat oli tärkeitä
Kartano1krs%20Aulan%20valot1.jpg?img=sma

sauna - isä teki lauteet
Kartano2krs%20Sauna1.jpg?img=smaller

"Isänmaallinen huone" 

Kartano2krs%20Suomihuone.jpg?img=smaller

tyttöjen huone
Kartano3krs%20Vaaleanpunainen%20mh1.jpg?

Isäntäparin makuuhuone

Kartano5krs%20Makuuhuone.jpg?img=smaller

kuninkaallinen makuuhuone

Kartano6krs%20Tudor%20mh%20sisustusta.jp

drinkkihuone, siis joskus muinoin Kirsberry-pullossa oli pieni kultainen pikari. Me lapsena metsästettiin näitä pulloja, kun se kävi niinkin että annamme jonkun pullon ja saadaan se Kirsberry-pikari

Kartano5krs%20Salonki%20illalla2.jpg?img

pikkulasten huone

Kartano4krs%20Lastenhuone%20iso.jpg?img=

yläkerran ruokailuhuone
Kartano6krs%20Tudor%20ruokasali.jpg?img=

On jotain 25 vuotta vanha projekti, ja on tässäkin ollu tekemistä.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, alpensau kirjoitti:

Ylläolevissa on jotain yhteistä mun siskon huusholliin (mm. arvokkaat huonekalut ja voimakkaat värit).

Ja minun. On noita antiikki ( oikea antiikki, ei uusantiikki ) huonekaluja, senkkejä, tuolia, pikkupöytä eteisessä valtavan ison kultakehyksisen peilin alla. Ja täällä makuuhuoneessakin on 3 pikkusenkkiä, sekä toi yksi iso painoa jotain 3000kg. Aidot matot.
Ja mitään valkoisiä seiniä ole, eteisessä tummanpunainen tapetti. 
Sitten on näitä canvas-tauluja aiheena nahkiaiset ja linnut. Ja Kuningastuoli olkkarissa 👑 ( tuolin nimi on oikeesti kuningastuoli )

Nyt tulee hauskoja kuvia
makuuhuone ennen ja nyt...tavaraa riittää ( matto ja sänky on samat )

K%C3%A4mpp%C3%A4%20makkari2006.jpg?img=s

makkarin%20nukkearmeija.jpg?img=smaller

ja nyt   😄  ( paitsi noi akryylipömpelit on muuttanut paikkaa Ikea-vitriinin päälle ) että sitä sun tätä siellä sun täällä...mutta en mä kyllä viihtyisi tuossa ekan kuvan makkarissa...ja tuossa on ehkä kolmasosa mun nukeistani...

Kirjoitettu

Kesää odotellessa....Poppy-kesäkuvia
Nokian Edenin laiturilla on ollut kivoja apatteja ja varovasti olen siellä saanu nuken ....ikävä kyllä tämä paatti poistui kuvioista, oli ehdottomasti paras kuvauspaatti.

Poppy%20EndlessSummer%20N2.jpg?img=small  Poppy%20GrooveG%20Summer%20N1.jpg?img=sm

Poppy%20JoeBoxer%20Groove%20N2.jpg?img=m  Veronique%20Aloha%20Nokia1.jpg?img=mediu

haa.....ovi oli auki ja pääsin yhdellä paatilla kuvaamaan...

Veronique%20FreshSwim%20T3.jpg?img=small 

sitten hommiin...tämä paikka räjäytettiin maan tasalle, olisi mahdollistanut melkein kaikki loput kuvattavat.

Veronique%20kevat21%20p1a%20(1).jpg?img=

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Aamulehdessä kysellään onko sulla jotain erityistä keräilyä, tehdään juttu...
Joo kyllä on keräilyä, mutta ei tehdä juttua. Sen jälkeen koti ei ole enää turvassa. 
Nahkeeta%20FineArtAmerica%20yoga1.jpg?im

Kirjoitettu

Vähitellen alkaa jaksaa olla pitempään kuvauspaikalla , 2tuntia mutta sormet jäätyi ( näin 26.6....) Jotain aktiviteettia aika ajoin..
lokit626%20b7.jpg?img=smaller

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.