Kirjoitettu Maanantai klo 05:384 vrk ... kun tiedät että ilmastoinnin puhdistajat ovat juuri tulossa ja varaavat kummatkin vessat ja alkaa paskattamaan. Tätä kelaillessa ja miettiessä missä on lähin yleinen vessa, hokasin että James Bond-elokuvista saa hyviä paska-huumori-nimiä:Pasko ja anna toisten pidätelläPaska saa odottaaKun wc ei riitäPaskahätä on ikuinenjne.
Kirjoitettu Maanantai klo 05:534 vrk Paskalla Istanbulissa?Paska kuuraketti (special guest starring Elon Musk)
Kirjoitettu Maanantai klo 06:574 vrk Kirjoittaja OffT: Ai että on mukava istuu vapaassa vessassa paskalla! No, ontopic: ...kun pääsee vessaan ku haluaa ilman ilmastointihuoltoäijiä!Edit: Nyt vasta tajusin että jumalavite Tommilla on 2 (!!) vessaa. Meillä Ei-Massipäälliköillä on vain yksi. Vaimo sanoo että kokoajan vessa perkele varattu. En minä ole moista ongelmaa huomannut! Muokattu: Maanantai klo 07:374 vrk, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu Maanantai klo 10:023 vrk Mä olen niin mukavuudenhaluinen, kun vaimo oli mökkiä vuokraamassa, niin katoin että "jaettu ulkokäymälä".. siis siellä huussin riemujen lisäksi saattas olla joku Reiska paskomassa kun menet sinne, niin jäi kyllä vuokraamatta.
Kirjoitettu Tiistai klo 11:312 vrk ... kun vähän työnnät sähkömopon etupöyrää tielle, että näet muiden katsojien ohi, niin heti hirvee häsäkkä... 🙄https://www.is.fi/urheilu/art-2000012082762.html
Kirjoitettu Tiistai klo 12:232 vrk Jos mummo oli kännissä, niin varmaan pyöräilijöitä rangaistaan (vrt. Suomessa 15-20 vuotta sitten joku lyyli ajoi kännissä vastaantulevien kaistalla kahden pyöräiljän päälle, toinen kuoli, toinen halvaantui. Halvaantunut totta kai joutui maksamaan Mersuun tulleet naarmut).
Kirjoitettu Tiistai klo 12:342 vrk Kirjoittaja ...kun upgreidaat 300mbs nettiliittymän 600mbs vauhtiin ja silmät uudesta toivotusta nopeudesta kiiluen isket Speedtestin päälle: 200mbs. Ennen päivitystä 330mbs. 🤯Onneksi tämä sentään maksaa reilusti enemmän kuin vanha! Eli ei ihan turha liike ollut tämä!!1! Muokattu: Tiistai klo 12:342 vrk, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu Tiistai klo 14:002 vrk Kirjoittaja Nyt 6-9 mbs. Modeemivauhtia. Great. Se tunne on nyt varsin kiva. Not.
Kirjoitettu Tiistai klo 16:592 vrk Mulla tulee 300M liittymästä 400... ehkä yks @VesaP :n satanen on ehsynyt tänne Ylöjärven perukoille? 🤷
Kirjoitettu Tiistai klo 18:262 vrk Täällä sivstyksen länsirajalla:Viive 2msJitter 194 msLataus 33.1 MbpsLähetys 1.2 Mbp
Kirjoitettu Tiistai klo 19:232 vrk Nappaat aamulla silmät viiruina suolakaivokseen lähtiessä "kauppakassin" koska ajatus käydä matkalla kaupassa. Juu, kassalla vetäisen takin taskusta buffin. Samanvärinen kuin näillä reissuilla käytetty kevyt vauhtipussi.
Kirjoitettu Keskiviikko klo 03:542 vrk 16 tuntia sitten, concorde kirjoitti:... kun vähän työnnät sähkömopon etupöyrää tielle, että näet muiden katsojien ohi, niin heti hirvee häsäkkä... 🙄https://www.is.fi/urheilu/art-2000012082762.htmlJaa vähän ?Kaks vastaavaa urpoa on osunut minuun Lohjalla - sähköpyörällä ajoi takaapäin jalkojen väliin ja liikennevaloissa autolla mun bemarin vetokoukkuun. Tömähti oikein kunnolla. Muokattu: Keskiviikko klo 04:022 vrk, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h ...kun huomaat olevan Juhannusaatto ja ei yhtään tunnu siltä. No, toivottavasti huomenna ei tunnu Juhannuspäivältäkään. Hetkinen, tämähän on meikäläisen 60. Juhannus!! Tosin 59v lasissa, mut eka oli 0v. Meneeköhän toi matikka nyt oikein? Se on jännä että vaikka polkuintegraali ja roottori sujuu, niin ihan peruslaskut ja varsinkin prosentit menee usein väärin. Syytän tekoälyä. Muokattu: 3 tuntia sitten3 h, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään