Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kiertoradalta ja kuun kääntöpuolelta

Featured Replies

Kirjoitettu

Se Jumalan siunaama hetki (lyhyt :D), kun poikuus otti ja läks  :wub:
Mainio paikka luupille :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 54
  • Katselut 3.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sä nyt tempokisu joka hiivatin ketjussa tilität ongelmiasi ja uhkailet itsemurhalla "se oli siinä". Voisitko nyt oikeesti lopettaa tuon paskan jauhamisen ja joko keskustella normaalisti tai olla hilja

• Jokainen veneilijä tietää, että se musta aukko on siellä merenpohjassa. Yritäpäs vaan ihan mitä tahansa siinä puuhastella, niin kohtahan tuo jo sen jakarin imaisee. 

• ^ Taidan kirjoittaa oman elämäkerran nimellä "Minä, aikamatkustus ja unohtamani tulevaisuus", kukaan ei voi enää kiistää sitä että en olisi tulevaisuuden aikamatkaaja, ensi joulun bestseller, varautuk

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^Voisi olla kohtuu ahdistavakin luuppi vetää esim. 10 vuoden pituisena sessiona.... elokuvasssa Brainstorm oli vähän tän tapanen juttu... 

Kirjoitettu

Olis varmaan koko kesä, kun olin 19.  Täysin huoletonta aikaa, aika villiä menoa, hyviä festareita, loistava kaveriporukka, täysin kuolematon olo (vaikka edelliskesänä meinasinkin kuolla), muistaakseni koko ajan loistava sää.

aa ettien että. 😍

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Voyager-tiedustelusatelliitit 1 ja 2 ovat olleet reissussa 47 vuotta. Yhteydet alkavat takkuamaan. Voisiko näitä sondeja olla matkan varrella useampi peräkkäin, esim. 10 vuoden välein ? Kauimpana oleva lähettäisi raporttia takanaan olevaan ja tämä taas seuraavaan. Näin tiedonsiirto varmistuisi pitempään.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Luin juuri, että katolinen pappi on keksinyt alkuräjähdysteorian. Mä olen pitempään funtsinut, miksi tunnistamattomat ilmiöt pitää yrittää sitoa ihmisen aistein hahmotettuun todellisuuteen tai vanhoihin uskomuksiin. Nyt se selvisi. 😁

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 2 months later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mikäli tuossa etualalla on syntymässä yksi uusi tähti, niin ilmeisesti päästöjä tarkoittavista pilvimuodostelmista syntyisi puoli tusinaa maailmanloppua. Toisaalta ne kuuluvat maailmankaikkeuden kiertokulkuun ja se voisi muuttua, jos noita pilviä ei olisi. Eikä välttämättä suotuisaan suuntaan.

Kirjoitettu
26.12.2024 klo 12.10, Nickname kirjoitti:

^ Taidan kirjoittaa oman elämäkerran nimellä "Minä, aikamatkustus ja unohtamani tulevaisuus", kukaan ei voi enää kiistää sitä että en olisi tulevaisuuden aikamatkaaja, ensi joulun bestseller, varautukaa vaan :D

No mun elämänkerran nimi on "Kuolleet lehdet elävät" ja se, sekä säveltämäni & sanoittamani laulu "Olen muuttolintu, mentävä mun on" niin tässä nyt odotellaan jotain suurta tunnustusta ( joka yleensä tulee vasta kun oot menny )
Nyt on kyllä todella paha tilanne, ja ainoo johon voin luottaa on iskäni. Mennään ens perjantaina Terveystalolle.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Jos täällä on tulevaisuudesta tulleita, niin asianomaiset voisivat raottaa meillä vielä tuntemattomia fysiikan lakeja tai kertoa elämästään asioita, jotka ovat teidän kotigalaksilla so last season.

(Sairauskertomuksen tuputtaminen joka ketjuun ei toivottavasti oo tulevaisuuden trendi.)

Kirjoitettu

^sori, ihan tuntemuksistani kertonu....mun sairauskertomukseni on semmoinen jotain 1000sivuinen, ja suurinta ( pahinta) osaa en kerro, vain äiteeni ja kaverini tietää.
Voisitko ystävällisesti jättää mut rauhaan? kun on vaikeeta muutenkin mutta parhaani yrittäny ja yritän.
Ja milloin se "legenda"-status tulee, mä lopetan nimittäin siihen. "Masters of The Universe" - ei kiinnosta.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Eikös se uuden tähden syttyminen liittynyt Jeesuksen tulemiseen - tai kyse taisi olla seimeen syntymiseen.

Että voiskos tuossa olla sitten kyseessä uudelleen tuleminen tai syntyminen?
Mutta jotain on nyt selvästi tekeillä.

Kirjoitettu

Tässä oli tämmöinen "tähdenlehto" joka vajosi virtaveteen. Enpä usko uudelleen syntymiseen, tai sitten uuteen elämään - nahkiaisena. Tässä on vielä projekteja ja opiskelua että ei nyt pariin vuoteen vielä....

Kiitos teille kaikille kavereille ( vaikka yksi ja lisäys kaksi, ei ole enää kaveri) jos mua ei viikkoon kuulu niin se oli siinä. Yritän kummiskin parhaani jaksata. terveisiä vesalle.

Kirjoitettu

Sä nyt tempokisu joka hiivatin ketjussa tilität ongelmiasi ja uhkailet itsemurhalla "se oli siinä". Voisitko nyt oikeesti lopettaa tuon paskan jauhamisen ja joko keskustella normaalisti tai olla hiljaa. Kiitos.

Kirjoitettu

^ Minä en ole se joka "sen "tekee, se on Jumalan juttu ja minä en ala Jumalaa leikkiä. On oikeesti nyt vaikee tilanne, mutta kyllä sen tuntee kun sisintä kalvaa. Minä olen pska, mutta en jauha sitä vaan yritän selvitä. Älä ite jauha pskaa vaan yritä ymmärtää että yhdellä jäsenellä on hieman vaikeeta. Kiitos.
Tuossa aiemmin soitin iskälle ja äiteelle, sekä kaverilleni miten tärkeitä ootte ja miten paljon rakastan ja arvostan. Kun se pitää elinaikana sanoa. Mietipä sitä.
Heti kun saan legendan arvonimen, mä poistun täältä. Ei voi uskoa että kuvittelin ootte kavereita, ja sitten tulee tämmöistä pskaa. Jos ei osaa hävetä, niin mua hävettää sun puolesta, ja tosi pettyny suhun, aiemmin pidin kaverina ja arvostin. Se(kin) meni, yritä pärjätä käärmeittesi kanssa.

Sillä jos ihmiselle annetaan vaikeuksia senverta kun jaksaa kantaa, niin mä olen supervahva, ja lintujen tarkkailu sekä lokkien pesinnän seuralilu ( hyväksyvätkö mun kunnostaman pesän?) jatkuu, saisi nyt tämän polven kuntoon ja pääsisi käveleen. Katsotaan pyöräilyä ensi vuonna.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Marsista on löytynyt kevytsoraharkon (?) palasia. Tuo on kuin käänteinen laavakivi, jossa rakkulat ovat poksahtaneet auki. Toin Vesuviolta muutaman kiven muistoksi. KOHTA TULEE KUVA.

IMG_20250401_150739.jpg

Joten veikkaan löytöä laavan esiasteeksi tjsp. Kun sulaytiminen taivaankappale possahtaa, niin magma saattaa jäätyä melko pian siirtyessään kylmään avaruuteen. Magman kaasukuplat eivät ehdi poksahtaa auki. Mut mistä mää tiedän.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 3 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mitä dimetyylisulfidilöytö K2-18 b planeetalta tarkoittaa ? Siis muutakin kuin kasviplanktoneita meressä. Ainakin sitä, että planeetalla häärivät farmarit viljelevat kaalia ja maissia ja siellä on aika monta sellutehdasta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.