Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sairaus ja kipu, ynnä muu tuska

Featured Replies

Kirjoitettu

Niiaamatta ei pääse kuin loivissa alamäissä. Lepäävä tassu mahdollisimman lähellä maata auttaa. Tiellä ajaminen ja reunakiven käyttäminen vauhdinottoon helpottaa kummasti menoa - niiaminen jää kokonaan pois. Mä vaihdan potkujalkaa n. kuuden kerran välein, ylämäessä jopa kolmen välein. Isopyöräisellä pääsee aika lujaa. Kerran vedin sillä nurin, kun ajoin yhdellä kädellä Munkkiniemessä suunnilleen alvar aallon työkämpän kohdalla. Kuhmu otsassa.

• Viestejä 302
  • Katselut 14.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ollut itsellä tässä öinen leposyke ihmeen korkealla. Jonkinlainen pieni rasitustila siis varmaan. Kipeä en varsinaisesti ole. Jalat kyllä väsyvät herkästi pyöräillessä lyhyessäkin ylämäessä. 28 päivän yösykkeen keskiarvo ensimmäisen neljän tunnin nukkumisajalta on 60 lyöntiä ja viime yöt ovat sitä nostaneet vielä, kun sykkeet ovat saattaneet olla 62-65 tienoilla. Sellaisia raskaamman iltaurheilun tai ryyppyillan jälkeisiä siis lähes. No joku 68 on saattanut kyllä myös joskus olla bileiden jälkeisenä yönä. Mutta Mun normaali hyvä yö ei rasittuneena on vain 54-55 lyöntiä minuutissa. Tai vain ja vain mutta siis mulle se alhaisin mitä yleensä hyvien öiden jälkeen saatan tuloksena nähdä.

Olen mä siis kyllä tässä ihan liikkunut reilusti mutten tehnyt silti mitään överitreenejä. Mutta työmatkaa ajanut ja käynyt salilla noin varsinaisina liikuntoina. Sitten frisbeegolfia vähän päälle. Viimeisinä työmatkapäivinä on kotimatkalla vastatuuleen kyllä ollut raskasta. Mulla on se matka tunnin verran suuntaansa mutta maanantaina jolloin viimeksi ajoin meni kotimatkalla 1 h 15 min kun puhuri oli aika kova ja jalat tyhjät. Katsoo miten huomenna menee kun seuraava 2 x 1 h työmatka taas tiedossa.

Kirjoitettu

Mulla oli, kun 1. vielä treenasin tavoitteellisesti 2. olin jo aika vanha (joku 50ish) useena kesänä ilm. jonkun sortin ylikunto, verenpaine nousi, ei siis yhtään huvittanu treenata ja näin. Treenimäärät ei ollu mitään ihmettä, mut kasvatin niitä aina aika paljon verrattuna talveen.

Kantsii ehkä ottaa joku laaja verenkuva, varsinkin jos työterveys maksaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.