Jump to content

Recommended Posts

Keulan ja etuakselin painot lisätty ensimmäiseen viestiin. Yllättävän painava tuo keula on, kokeilin vielä magneetilla että se ei tartu kaulaputkeen kiinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vapaaratas kesti hieman alle 2 vuotta. Hammaskehä ja kynnet rikki. Lisäksi huomasin että vaparin uloin laakeri oli ihan ruosteessa. Muut laakerit suhteellisen ok kunnossa. Ja sitten ihmettelemään että mitä ostaisi tilalle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unohtuikin mainita että uusi takanapa on DT Swiss 350 BigRide. Tuon saa konvertoitua toimimaan Konan taka-akselin kanssa vaihtamalla päätykorkit. DT Swiss koodi 10mm läpipultti päätykorkeille on HWGXXX0001803S.
p5pb14934530.jpg

p5pb14934531.jpg

 

Kehän vaihto onnistui ihan ok kun löysäsi ensin pinnat. Sitten kehät vierekkäin ja pinna kerrallaan uuteen kiinni.

Vasta rihdatessa muistin että tuo toinenkin kehä oli jo hieman mutkalla ja siinä on pari flatspottiakin. Eiköhän sillä vielä vähän aja.

Kahden lenkin jälkeen vaparissa jo aika pahat jäljet takapakasta. Pistin XT:n tilalle jos ei pureutuisi niin pahasti.

p4pb14934346.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Accept Terms of Use and Privacy Policy.