Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä odotat?

Featured Replies

Kirjoitettu

Eikö oikeesti ollut tämmöstä täällä vielä... Pikaisesti selasin osion läpi eikä sattunut silmiin.

Odotan että kello napsahtaa klo 13.00 niin saa iskeä yhden systeemin alas ja saa sit alkaa räpeltää sitä. Tylsiä työjuttuja...

  • Viestejä 158
  • Katselut 9.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joo. Olihan reissu. 417km. Josta eka 200km vesisateessa ja sivuvastasessa tuulessa. Satoi suht reippaasti jo alusta asti kun junasta ulos astuin. B300 sato myös vettä mutta lämmöt yöllä oli sateessaki

  • Olin väärässä. Uutta viestiä tulikin juuri. Nyt myös modessa muka vikaa...  Lähden itse nukkumaan. Toisaalta mielenkiintoista odotella mitä omaan aamuun mennessä on ehtinyt tapahtua.  Ehdota

  • Kokeile tätä lohkasua, jonka heitin opiskelijana kun joudun 600mk maksavaan ultraäänikuvaan (helvetillinen raha silloin): Tokaisin maksaessani "kuuluvatko kehykset hintaan" (kuva otettiin kiveksistä).

Lähetetyt kuvat

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Jos saisi säästettyä senverta tilille että voisi sanoo Rouvalle, kun on niin ärsyttävää tehdä töitä tommoisen idiootin kanssa, että ei tartte enää.

Kirjoitettu

Huomisen lääkärinkierron lopputulemaa neidin leikkuroinnin jäljiltä.

6 kpl tähystysreikää, operaatio oli odotettua hankalampi ja pidempi. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Jotta toiselpuolelpalloo olevat tyypit saisi hommansa tehtyä niin sais sulkee luukun tästä koneesta ja painua nukkumaan. Hu0h.

Edit: Klo 03 sai laittaa luukun kiinni. Ja aamulla aikaseen virkeenä taas uuteen päivään... 🤪

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Odotan myös, että pääsisin lukemaan Helmet-palvelun kautts uusints Erä-lehteä. Noniin, nyt se just aukesi tätä kirjoittaessa.

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Kirjoitettu

Tempokisun hahmon seuraavaa toisen palstalaisen hahmoon kohdistuvaa perusteetonta haukkumista ja suoranaista solvaamista. Vähällä vaivalla, kuten a-alkuisella pyynnöllä voi estää tulevaa huonoa.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Ei kannata liikaa hiiltyä. Hän on tähän aikaan nukkumassa muutoinkin. Jatkaa neljältä aamuyöllä taas. 

Yritetään päästä kaikki eteenpäin ja muihin aiheisiin. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.