Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Mitä lupaat? Tipaton tammikuu? Ajaa jonkun määrän? Laihtua? Lopettaa internetin viihdekäytön? Valkaista hampaa? Mitä tahansa se onkaan, hanki sille julkisuutta ja painetta onnistua ilmoittamalla tässä ketjussa. Voit myös kommentoida onnistumista/epäonnistumista
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kukaan ei lupaa enää mitään? Mä voin luvata etten pidä tipatonta tammikuuta. Ajattelin sometonta tammikuuta mut saa nyt nähdä. Emmä muista oonko ikinä luvannut mitään, mut tässä olisi nyt hyvä sauma jollekin luvata ajaa 30 000 tai 150km joka viikko tms.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Mä lupaan ottaa selvää siittä Oregon Zoo-reissusta. En ota enää isompia paineita vuosikilometreistä, mutta painonhallintana haluan pitää tämän 45kg. Tavoite on ottaa nukkekuvaprojektit ja se on sitten siinä, keskityn lintukuvaharjoitteluun.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Okei, lupaus sittenkin: mä lupaan etten lähde mihkään hulluun haasteeseen. Välillä tulee innostus, lähinnä punttihommissa. Mut ei, treenataan järkevästi terveys edellä.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Jos koittais sen kuntokuurin pitää että ois kesällä hyvässä kunnossa heti lähtöön. Sisältänee tipattoman. Lupaan ajaa kesällä kakssatasen. Muokattu: 31. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään