concorde Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 9.3.2024 klo 14.50, Densen kirjoitti: Mikä sen liitettävän kuvan koon pitäisi oikeasti olla? Mun mielestä se vaihtelee. Välillä pitää olla tosi pieni. Nyt sanoi, että 87 kb. @Sulo Se taitaa riippua siitä, paljonko sulla on uploadattuna. Jos sun omat liitetiedostot täyttävät sun tallennustilaa liiaksi, järjestelmä ei anna laittaa kuin vain pieniä kuvia. Tyhjänä taas liki kaikki käy
Sulo Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2024 Tuokin voi olla, kiitos @concorde Tuplasin tilan, toimisiko nyt paremmin? @Densen
Densen Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 (muokattu) Mietinkin, että ihan kuin aiemmin olisin saanut selvästi isompia kuvia laitettua. Ja nyt enää pienen pieniä. Mutta ajattelin, että se liittyi viimeisimpään päivitykseen. Olin näköjään käyttänyt 97 MB ja nyt tilaa on 195 MB. Eli ennen tilan tuplausta mulla oli nuo liitetiedostot täynnä. Jos nyt poistan sieltä omista tiedoista liitteitä niin häviääkö ne näkymästä niistä keskusteluista joihin olin kuvat laittanut? Osalla ei ehkä ole mitään väliäkään mutta muuttaahan se keskustelujen luonteen jos kuvat joista kirjoitettu ja joita on kommentoitu katoaa. Muokattu: 15. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: Densen
concorde Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 Voin kommentoida itse siivottuani liitteitä, että häviävät keskusteluista myös.
Densen Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2024 Oolrait. Eli kannattaa täälläkin viedä kuva jonnekin muualle (Pinkbike mulla käytössä esim) ja liittää linkitettynä kuvana, jos haluaa kuvan säilyvän. Toki voin myös poistella noita liitteitäni kun on siellä suurin osa jälkikäteen turhia.
Sulo Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2024 Kasvatin tilan 500MB, niin ei tarvitse siitä hetkeen murehtia. Videot ovat yleensä isoja, muutama sinultakin @Densen löytyy. Densen 1
mgcc Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Nyt on alkanut tulla liitteenmukainen virheilmoitus jos forumia käyttää vpn:n kautta. Ei suoranaisesti haittaa koska ilman vpn:ää toimii moitteetta. Vpn on Proton-vpn, maksullinen.
Sulo Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Cloudflare haastelee joitain Tor-verkon ipareiksi merkattuja. Onko sinulla Plussa? Pistä tämä sivu splittiin? @mgcc
Köfte Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 (muokattu) Sivupalkissa oli hetki sitten repullinen "Sulon" nimissä lähetettyä AI-shittiä. Ilmeisesti ylläpito (kiitos) blokkasi lähteen. Vai missasinko pihvin sittenkin... Muokattu: 23. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: Köfte
Sulo Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2024 Itse ihastelin nykytekniikkaa 😅 Eikä ollut vain copypastea 🙂
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään