Kirjoitettu 17. Kesäkuuta17. Kesä Onneks useimpien mielestä mahtava kesäsää kun ei ole liian kuuma, nimim. "ei voi tajuta"
Kirjoitettu 17. Kesäkuuta17. Kesä ^&^^ Ainoa laiha lohtu, ettei hyttysistä ole riesaa. Sääliksi käy jo kohta kesälomansa päättävät ihmiset.
Kirjoitettu 18. Kesäkuuta18. Kesä https://www.facebook.com/reel/1274733388125469/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Aamupäivällä heitti rapsakan sadeuuron, sitten päivä ollut tuskastuttavan hiostavaa, puuastelu varsin tehotonta ja nyt jytistää ukkonen hieman tuonnempana. Puuskainen tuuli heräsi ja saas nähä, osuuko jytke kohilleen. Ainakin ukkoselle uber herkkä Rouva vaikuttaa ainakin vielä rauhalliselta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään