Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20251 vuosi Voi sen tehdä näinkin: Muovien ruokailulautanen, päälle talouspaperiarkki. Systeemi tiinun pohjalle ja rykäisy, toimii myös varpusille. Tuotos esillä tongittavaksi, kuin Manulla illallinen ja ei kun tikku paskaan. Tuotoksen talouspaperiarkille katetun ylijäämän kippaus maljanpohjalle ja veto. Lautanen APK uumeniin ja ohjelman jälkeen kaappiin jemmaan seuraavaksi kerraksi. APK osuuden voi suorittaa myös manuaalisesti.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20251 vuosi Ifk:n pleijaripelit Nordiksella. Loppuivat ennen kuin ehdin hallille.
Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 20257. Joulu Osallistuin alumiinitellingin huutoon lainvoimassa. Laitoin reilu tonnin. Kauppa sulkeutui 2050,- tarjoukseen hetki sitten. Arvioin, että n. 50 % uuden hinnasta. Joku tarvitsi mua kipeämmin.
Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 20258. Joulu Sen biisitopicissa mainitun Saimaan Finlandia-levytyksen. Piti kaivaa esille netistä virallinen versio ja soittaa isoilla kamoilla. Harmitus ei ainakaan vähentynyt.
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Ajokorttilekurin... Piti käydä toukokuussa viimeistään ja tänään tuli poliisilta muistutuskirje 😬Mä soitin tosta joskus helmikuulla pollarille ja sieltä sanottiin, että tulee kirje kotiin. No eipä ole tullut fyysistä kirjettä, eikä viestiä Traficomiin/Suomi.fi - palveluun. No enhän mä sitä sitten enää muistanut, vaikka siitä oli täällä puhetta joskus vuodenvaihteen nurkilla...No, nyt on aikaa elokuun alkuun toimittaa toi lappu ja perjantaille on varattu Kisun kilpailijalle vartin aika kellotaulujen piirtelyyn.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään