Densen Kirjoitettu 10. Tammikuuta Kirjoitettu 10. Tammikuuta Nostan vielä hetken painoja kuntosalilla. Sitten saunan kautta kotiin.
Vierringe Kirjoitettu 16. Tammikuuta Kirjoitettu 16. Tammikuuta ˄ Pidätkö sinä noista (yö)vuorotöistä? Minä olin joskus nuorena vuorohommissa viitisen vuotta, tosin prosessiteollisuudessa. Ei silloin nuorena ollut suuria ongelmia siihen sopeutumisessa. Kävi siellä aina välillä kääntymässä muutamia, joille se vuoro- ja varsinkaan yötyö ei sopinut yhtään. Saattoi tietysti olla haasteita muutenkin työelämään sopeutumisessa. Eivät he siellä sitten pitkään viihtyneetkään. Toisaalta siellä oli mtös vuosikymmeniä vuorotöitä tehneitä, jotka ilmeisesti olivat siihen rytmiin tottuneet. Itselleni sellaiset olivat parhaimpia, kun vaihdettiin vuoroa nii, että oli neljän sijaan kahdeksan yövuoroa putkeen. Loppupuolella ne alkoivat jo sujua.
concorde Kirjoitettu 16. Tammikuuta Kirjoitettu 16. Tammikuuta Meen pötköttämään osteopaatin lavetille
Köfte Kirjoitettu 16. Tammikuuta Kirjoitettu 16. Tammikuuta 5 tuntia sitten, Vierringe kirjoitti: ˄ Pidätkö sinä noista (yö)vuorotöistä? Minä olin joskus nuorena vuorohommissa viitisen vuotta, tosin prosessiteollisuudessa. Ei silloin nuorena ollut suuria ongelmia siihen sopeutumisessa. Kävi siellä aina välillä kääntymässä muutamia, joille se vuoro- ja varsinkaan yötyö ei sopinut yhtään. Saattoi tietysti olla haasteita muutenkin työelämään sopeutumisessa. Eivät he siellä sitten pitkään viihtyneetkään. Toisaalta siellä oli mtös vuosikymmeniä vuorotöitä tehneitä, jotka ilmeisesti olivat siihen rytmiin tottuneet. Itselleni sellaiset olivat parhaimpia, kun vaihdettiin vuoroa nii, että oli neljän sijaan kahdeksan yövuoroa putkeen. Loppupuolella ne alkoivat jo sujua. Huomenta, on yökuuhkailussa omat hyvät puolensa, varsinkin, kun listojen laatiminen toimii autonomisesti. Saa rakenneltua riittävät yövuoro-vapaa yhdistelmät. Eiväthän nuo kaikille sovi, nykyinen elämäntilanne sallii moisen, lasten/nuorison vielä kotona asuessa oli vähän eturistiriitoja... Naapurin "moottoriharrastelu" saattaa toisinaan häiritä päivisin nukkumista. Vierringe 1
Vierringe Kirjoitettu 16. Tammikuuta Kirjoitettu 16. Tammikuuta Siis tuo peukku tuli sinulle, ei naapurin harrastuksille. Saattaa tuo joskus olla aika raskastakin. Köfte 1
Köfte Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Taas muuttelen vuorokausirytmiä, maanantai-illasta öiksi suolakaivokselle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään