Jump to content
ESTETTY

Mitä teet seuraavaksi?

Recommended Posts

Kirjoitettu

˄ Pidätkö sinä noista (yö)vuorotöistä? Minä olin joskus nuorena vuorohommissa viitisen vuotta, tosin prosessiteollisuudessa. Ei silloin nuorena ollut suuria ongelmia siihen sopeutumisessa. Kävi siellä aina välillä kääntymässä muutamia, joille se vuoro- ja varsinkaan yötyö ei sopinut yhtään. Saattoi tietysti olla haasteita muutenkin työelämään sopeutumisessa. Eivät he siellä sitten pitkään viihtyneetkään. Toisaalta siellä oli mtös vuosikymmeniä vuorotöitä tehneitä, jotka ilmeisesti olivat siihen rytmiin tottuneet. Itselleni sellaiset olivat parhaimpia, kun vaihdettiin vuoroa nii, että oli neljän sijaan kahdeksan yövuoroa putkeen. Loppupuolella ne alkoivat jo sujua.

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, Vierringe kirjoitti:

˄ Pidätkö sinä noista (yö)vuorotöistä? Minä olin joskus nuorena vuorohommissa viitisen vuotta, tosin prosessiteollisuudessa. Ei silloin nuorena ollut suuria ongelmia siihen sopeutumisessa. Kävi siellä aina välillä kääntymässä muutamia, joille se vuoro- ja varsinkaan yötyö ei sopinut yhtään. Saattoi tietysti olla haasteita muutenkin työelämään sopeutumisessa. Eivät he siellä sitten pitkään viihtyneetkään. Toisaalta siellä oli mtös vuosikymmeniä vuorotöitä tehneitä, jotka ilmeisesti olivat siihen rytmiin tottuneet. Itselleni sellaiset olivat parhaimpia, kun vaihdettiin vuoroa nii, että oli neljän sijaan kahdeksan yövuoroa putkeen. Loppupuolella ne alkoivat jo sujua.

Huomenta, on yökuuhkailussa omat hyvät puolensa, varsinkin, kun listojen laatiminen toimii autonomisesti. Saa rakenneltua riittävät yövuoro-vapaa yhdistelmät. Eiväthän nuo kaikille sovi, nykyinen elämäntilanne sallii moisen, lasten/nuorison vielä kotona asuessa oli vähän eturistiriitoja... Naapurin "moottoriharrastelu" saattaa toisinaan häiritä päivisin nukkumista.

• 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.