Kirjoitettu 18. Kesäkuuta18. Kesä Kirjoittaja 17.6.2026 klo 21.21, Jopotuinen kirjoitti:Tikli kävi laulamassa pihapussa kovasti.Täällä sama. Tikli pitkästä aikaa 😊
Kirjoitettu Perjantai klo 19:275 vrk Neiti tuli kyläilemään ja vaani rusakonpoikasia, lehtokurppa tuli tonkimaan puskanjuuria.
Kirjoitettu Tiistai klo 13:202 vrk Herra Peippo kipitteli tällä kertaa 0,5 m päähän jalkaterästä! Tämä bäyttäisi olevan pihapiirin vakoiasukki.Poikasia viereisen puun oksalla, joista yksi lensi metrin päähän.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Anoppilassa pitää kulkea sivuovesta, pääskyset ovat vallanneet etukuistin
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään