Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Suuri matkailutopic

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Australia ei mun kirjoissa ole "kahvimaa" (saatan olla väärässä), niin miten vertautuu kotimaiseen sumppiin?

• Viestejä 685
  • Katselut 47.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Frendiis pitäis vetää snögariin ja öögata sille joku snuju skutsi pöndellä. Ihme skiglari vai vetikö nauruspadduu hä? Oliks tonnin stiflat? 

• Käytiin taannoin Kihniöllä kesäteatterissa tsekkaamassa Keihäsmatkat-spektaakkeli (tuttu kaveri näytteli siellä) ja teatteri oli raksattu siihen Pyhäniemen lomakylään, jonka Kalevi aikoinaan perusti.

• Finskin tuppuroinnista huolimatta Hongkong saavutettu.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kuubassa olen nauttinut elämäni parhaat kahvit.

Hyvin vahvaa, mutta pehmeää. Ja kylkeen tumma rommipaukku. Sillon tuntui, että kylläpä elämä on ihanaa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mä lähinnä olen Italia-Ranska-Espanja-kahvien ystävä. Juhla-Mokkaa otan huoltiksella jossei muuta ole. 

Kerran tuli Utin huoltiksella hauska tilanne, kun myyjä tarjosi "nyt on halvalla Juhla-Mokkaa", mihin minä totesin etten juo tollasta. "Kuka ei juo Juhla-Mokkaa" ihmetteli myyjätär, mutta onneksi sain vakuutettua eri ihmisten mauista viittamalla paikalliseen "New York" -kahvihanaan... 

Mainittakoon vielä että mulla on 2 espressokeitintä ja kahvimylly, mutta nuo on niin vaikea putsata ja ero Moskamasteriin ei ole sen vaivan arvoinen. Juo kuppi hyvää kahvia, hinkkaa konetta 20 min. Ei maksa vaivaa. 

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Mä lähinnä olen Italia-Ranska-Espanja-kahvien ystävä. Juhla-Mokkaa otan huoltiksella jossei muuta ole

Mainittakoon vielä että mulla on 2 espressokeitintä ja kahvimylly, mutta nuo on niin vaikea putsata ja ero Moskamasteriin ei ole sen vaivan arvoinen. Juo kuppi hyvää kahvia, hinkkaa konetta 20 min. Ei maksa vaivaa. 

OK. Lattarikahvit ovat myös kelpoisia, meillä on kotona espressokeitin käytössä joka päivä. Tuolta Coffeeworksista tarttui mukaan Black Mountain, kun oli kupissa mainiota. Toinen hankinta Jacques espresso Myös paikallinen laatu Mareeban alueelta

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Retkue on saavuttanut puolivälinsä. On kyllä ollut aivan mahtavaa tähän saakka, luonto-osio erityisesti maisemien lisäksi. Blue Mountainsin +7° ja kaatosade jäätävässä tuulessa unohtui nopeasti. Huomenissa taas siirtymä eteenpäin tiedossa.

Kirjoitettu

^^ ihania kuvia 🙂 
Mutta mulle on matkailua se kotimaanmatkailukin. Kesän tavoitteena ( sitten kun ei ole näin tuulista) käydä Turun Kakskerran rannalla, tämä paikka

vko27turku4.jpg?img=smaller

ja näköjään Haikan Grilli tuossa puolen kilometrin päässä avautuu kohtapuoliin, mä käyn siellä juomassa jonkun kivan drinkin tms. 

Kirjoitettu

Siirtymätaival väliyöpymispaikkaan sugarcane countyn alueella. Päiväpetolintuja hämmentävä määrä eri lajeja kyttäämässä roadkill-aterioita teiden varsilta. Jos kuppila on nimeltään "Karjun Hönkäys", pakkohan siellä on pistäytyä. Saniteettitilojen tunnukset tietty nimen mukaisia.

IMG20250531075058.jpg

IMG20250531160916.jpg

IMG20250531152246.jpg

IMG20250531150404.jpg

IMG20250531151859.jpg

IMG20250531161238.jpg

IMG-20250531-WA0010.jpg

IMG-20250531-WA0009.jpg

IMG20250531172248_BURST000_COVER.jpg

IMG20250531172818.jpg

IMG20250531160319.jpg

IMG20250531160358.jpg

IMG20250531160406.jpg

Kirjoitettu

Kuvatulva katkeaa nyt hetkeksi, koska verkkoyhteydet... Suunniteltu ketunlenkki b) Eungellan kansallispuistoon tuotti kohtaamisen platypuksen kanssa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.