Kirjoitettu 15. Kesäkuuta15. Kesä Kirjoittaja Mä olen Revolutia joskus katellut, mut sain käsityksen että maksaa... näköjään ilmainenkin on. Käyttääkö kukaan? Virtuaalikortti kiinnostaisi ja varsinkin kertakäyttö.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Ei ehkis paras ketju mutta matkailuahan se on tämäkin. Sattumalta pää-, ja sivutoimi samassa artikkelissa. (En ole kirjoittaja)OnnettomuustutkintakeskusPaikkatutkintaa ja viranomaisyhteistyötä joka kolkassa –...
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Vilna olisi suunnitteilla, 3 vai 5 pv?Meno-paluu tiketti 28€.Bugarest jäi harmillisesti väliin, kun lopettivat reitin äkisti. Olisin halunnut käydä katsomassa maailman toiseksi suurinta rakennusta, Nicolae Ceaușescun parlamenttirakennus. Sellainen kun voisi olla Suomessakin tarpeellinen. Muokattu: 1 tunti sitten1 h, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Kyl mä olisin 5pv... noi 3-4pvän lomat, mitä on tullut vetästyä tässä "viime aikoina" (lue: 5 vuoden sisään) on aika raskaita, siitä 2 päivää menee matkoihin ja sit 1-2 jää vaan tavallaan paikan päällä pällistelyyn. Ite nyt tullut harrastettua tosi lähimatkailua, oltiin tällä viikolla Vääksyssä ja onhan toikin ihan mukava paikka. Jotenkin jäänyt erittäin vahvat ennakkoluulot nuoruudesta ko. paikkaa kohtaan. Niinkun vitsissä sanotaan:
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään