Kirjoitettu 11. Kesäkuuta11. Kesä Kovia suorituksia pika-aidoissa.Saara Keskitalo tykitti eilen Lahessa uuden naisten 100n aitojen SE:n 12,64 ja ameriikoissa Ja'Kobe Tharp vetäs miesten 110m aitojen uuden ME:n 12,76 Muokattu: 11. Kesäkuuta11. Kesä, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta12. Kesä Kirjoittaja Jep. Oli hieno ilta Lahdessa. Kävin paikan päällä katsomassa kisat.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta13. Heinä Jossain urheilunurkkauksessa tms. telkkulähetyksessä, jota tuli vahingossa katottua, oli Krista Tervo... aivan saatanalliset epäkkäät!!! Miten naiselle edes kasvaa tollaset (nimim. yli 40 vuotta puntinnostoa ja olisko about 1/20 tosta koosta omat epäkkäät)?
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta13. Heinä Normaalilla naisella epäkkäiden koko korreloi maitorauhasten koon kanssa.nimimerkki kuulin kavereilta.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta13. Heinä Tää on mun uus suosikki! Joka jätkä/muija juoksee jonkun matkan, mut leiskautas moukaria ja hanki superepäkkäät!!
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Se oli kyllä hieno voitto. Vähän korkeuden jälkeen itse epäilin onnistuuko. Mulla on eiliset lähetykset vielä katsomatta niin en tiedä miten naisten moukarissa kävi. Mutta tuo ylen selostaja on ihmetyttänyt. Ei innostu mistään oikein eli on vähän liian vaisu ja rauhallinen selostajaksi jopa näin suomalaiseen makuun. Vakiselostajat taitaa valmistautua em-kisoihin. Toinen havainto selostajasta on paha lukihäiriö. Ymmärrän ettei kilpailijoiden nimiä voi osata lausua mutta olisi ne hyvä osata lukea. Lähes jokaisen juoksumatkan rataesittelystä (8-9 juoksijaa) vähintään yksi nimi luetaan ihan päin seiniä. Esim 3- tai 4-tavuisesta sukunimestä jätetään yksi tavu kokonaan huomaamatta. Tai vaihdetaan kirjaimia aivan toisiksi esim tavun alun konsonantti. Esim ihan hatusta keksittynä esimerkkinä Vasikova luetaan Vaskova tai Vasinova. Tai Papadopoulos olisi Papapoulos. Silloin tällöin harvoin tämän ymmärtäisi mutta noita virheitä tulin oikeasti lähes joka rataesittelyssä.
Kirjoitettu 48 minuuttia sitten48 min Ei paljasteta sitten vielä yön tuloksia...Tuosta selostaja-gatesta on kirjoitettukin: https://atleetti.fi/ylen-yleisurheiluselostamossa-todellinen-rimanalitus/
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään