Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20233 vuotta Voi harmi ettei Portion Boyssit voittanu, sillä se kertosäe jäi soimaan mun päähän erityisesti "...Kimi Räikkönen, se voitti formula ykkösen, kyllä" ja on semmoinen hyvän mielen viisu, samoin kuten Robinin. - no, eipä tartte valvoa tämän vuoden viisujen takia ja ainakaan pitää Suomen viisun puolia ( nimittäin viime vuonna olin kyllä The Rasmuksen kannattaja), anteeksi mutta mua hävettää Suomen puolesta, kammottavin kappale mitä olen ikinä kuullut. Ja esitys. Erika Vikmaninkaan esitykset ei ole näin kamalia -
Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20233 vuotta Makuja on monenlaisia. itselle kun uppooaa liki kaikki , paitsi joku kokeellinen tekotaiteeelllinen jatsi, niin toi käärijä osu kyllä jalan alle. Jos tuolla pärjätä haluaa, niin lavashow pitää vetää jotenkin täysin överiksi. Toki mulle on se ja sama kuka siellä voittaa, ihan OK viihdettä se on silti.
Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20233 vuotta Ja luureissa nyt : Muokattu: 27. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20233 vuotta Kaikkien aikojen paras euroviisu on kyllä tämä taannoinen Tanskan viikinkiviisu. Ostin euroviisulevyn ihan tämän takia, ja tämä kappale on aina mukana kun teen suosikit-kokoomalevyä autossa kuunneltavaksi. Tällainen kaunis se pitää olla ( toimii myös akustisena versiona), eikä mitään remurähinäsakkia örveltämässä "huonohuumoriviisua". Pertti Kurikan Nimipäivät ei kuulu tähän, he oli ihan tosissaan ja oli kiva että saivat tilaisuuden. Suomi on yrittänyt melkein kaikkia tyylejä, sinfoninen hevi ja räppi (tjsp) olisi vielä kokeilematta...ja parhaitenhan menestyi hirviömetalli 🎃
Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20233 vuotta ^ voiei, Erjalla on niin paljon lahjakkuutta taitoa ja vaikka mitä osaamista, miksi tommoinen nakuasu!!??!!
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään