Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä biisi soi?

Featured Replies

• Viestejä 638
  • Katselut 49.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Viime viikon NBF23:ssa tekoäly oli luonnollisesti monen puhujan aiheena ja yhtenä tulokulmana tietty se, että voiko enää mihinkään luottaa. Mikko Hyppönen heitti esimerkkinä "There I runed it" -

• Suomalaiset päättivät varmistaa, ettei Ruotsi ainakaan voita Euroviisuja 😂

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Voi harmi ettei Portion Boyssit voittanu, sillä se kertosäe jäi soimaan mun päähän erityisesti "...Kimi Räikkönen, se voitti formula ykkösen, kyllä" :D ja on semmoinen hyvän mielen viisu, samoin kuten Robinin. 

- no, eipä tartte valvoa tämän vuoden viisujen takia ja ainakaan pitää Suomen viisun puolia ( nimittäin viime vuonna olin kyllä The Rasmuksen kannattaja), anteeksi mutta mua hävettää Suomen puolesta, kammottavin kappale mitä olen ikinä kuullut. Ja esitys. Erika Vikmaninkaan esitykset ei ole näin kamalia -

Kirjoitettu

Makuja on monenlaisia. itselle kun uppooaa liki kaikki , paitsi joku kokeellinen tekotaiteeelllinen jatsi, niin toi käärijä osu kyllä jalan alle.

Jos tuolla pärjätä haluaa, niin lavashow pitää vetää  jotenkin täysin överiksi.  Toki mulle on se ja sama kuka siellä voittaa, ihan OK viihdettä se on silti.

Kirjoitettu

Kaikkien aikojen paras euroviisu on kyllä tämä taannoinen Tanskan viikinkiviisu. Ostin euroviisulevyn ihan tämän takia, ja tämä kappale on aina mukana kun teen suosikit-kokoomalevyä autossa kuunneltavaksi. 
Tällainen kaunis se pitää olla ( toimii myös akustisena versiona), eikä mitään remurähinäsakkia örveltämässä "huonohuumoriviisua". Pertti Kurikan Nimipäivät ei kuulu tähän, he oli ihan tosissaan ja oli kiva että saivat tilaisuuden. 
Suomi on yrittänyt melkein kaikkia tyylejä, sinfoninen hevi ja räppi (tjsp) olisi vielä kokeilematta...ja parhaitenhan menestyi hirviömetalli 🎃

Kirjoitettu

^ voiei, Erjalla on niin paljon lahjakkuutta taitoa ja vaikka mitä osaamista, miksi tommoinen nakuasu!!??!!

Kirjoitettu

Asuhan on varsin upea. Lähes euroviisutasoa. 👍

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.