Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20242 vuotta 1 hour ago, tempokisu said: Ihan mahtavaa Marko ( mä rakastan Markoa ) ja Tarja yhdessä taas, äänet sopii yhteen kertakaikkisen upeesti. Mä menen mm. tätä parivaljakkoa elokuussa kuuntelemaan ja katselemaan.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20242 vuotta Voi että....jos Marko tulee Tampeelle keikalle niin meen. Mutta se vaan että Käärijän ja Erika Vikmanin "Ruoska" on jäänyt korvamadoksi.... ja olihan tämä esitys tosi hauska...( lukee kommentteja) samaa mieltä tämähän olisi voitu sinne isoihin viisuihin lähettää Muokattu: 20. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Greta on hyvä! Sorvi pyörittää juuri Kingston Wallin Tri-Logya. Saa luukuttaa yksinään ihan kunnolla. Potilas/toipilas halusi jo omiin ympyröihinsä ja rouva lähti aamulla Skotlantiin työretkueelle. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Viima: "Äiti maan lapset". Jotenkin 70-lukuhenkinen progeilu läsähtää hyvällä tavalla. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Blue Monday Basisti pitkätukka karvanaama pojanjolpero on löytänyt nyt kasarin syntsabändit. Toki jatkaa rytmien kuupailua afro/japan jazzin puolelta, kuten muutakin etnoilua. New Orderia kehui kovinkin; iskä kaivoi levyn esille vierailun ohessa. Alaleuka tipahti... Nuoriso ei aina muista minun kiusanneen ihmisiä jopa tanssilattioilla joskus muinoin. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta Lindsay Stirling on kyllä ihan mielettömän lahjakas ja upea...."not good enough, yet" no voi että, on kyllä todellakin enempi kuin hyvä.. kas, tuo sarvipäinen hahmo on aika samaa kun mun fantasianuket...
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta Radio Suomen aamussa tämä....nousin laittaan paperille "wild flowers wild horses"...ajattelin että olisi Miley Cyruksen kappale mutta ei, artisti on Lainey Wilson. Tykkään country-musiikista Muokattu: 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään