Jopotuinen Kirjoitettu 10. Marraskuuta Kirjoitettu 10. Marraskuuta ^ Noi perhana. Tuon kun olis tiennyt, niin olis itse käynyt sen hakemassa Saksasta.
Densen Kirjoitettu 10. Marraskuuta Kirjoitettu 10. Marraskuuta En ole. Tilaamani rc-auton piti tulla parissa viikossa (sitä piti olla Euroopan varastolla) mutta ei sitä ole kuulunut. Jouluksi haluaisin.
Jopotuinen Kirjoitettu Keskiviikko klo 08:23 Kirjoitettu Keskiviikko klo 08:23 (muokattu) Ei vieläkään. PostiPate kyllä kävi oven takana ja pudotti lapun, jossa pyytää soittamaan hänelle ja sopimaan lisenssikoodikirjeen toimitus. Lapun mukaan oli kyllä yrittänyt soittaa, mutta kun ei ollut puhelinnumeroa. Tarkistin Thomann asiakastili ja numero puuttui, my bad. Mutta silti. Vittu, ei tullut mieleen sitten soittaa sitä ovikelloa? Ja olisihan tuossa ollut vielä optiona tunkea se vitutuksen kirje postiluukkuun, mutta laittoikin vain tuon kortin?!! Nyt minun siis pitää soittaa takaisin Patelle ja sopia, koska hänelle sopii sitä ovikelloa soittaa. Tai tunkea se kirje luukkuun. Hitto, kun en heti älynnyt soittaa tuolle, kun oli vielä tuolla käytävällä. Asiahan olisi muuten ollut suoraan hoidettavissa OmaPosti apissa, paitsi että ei olisi. Siellä ei tietenkään ollut mitään tietoa koko toimituksesta. Ehkäpä puhelinnumeroiden mätsillä molemmissa päissä halutaan varmistella lähetyksen toimitus oikeisiin käsiin, mutta silti. Tuolla liikkuu paljon arvokkaampaakin tavaraa ilman puhelinnumeroita ja minulle olisi sopinut myös noutopaikka. Tämä palvelu alkaa muistuttamaan vahvasti Finnair asiakaspalvelua, kukas se menikään sinne toimariksi? EDIT: Soitin annettuun numeroon ja se menikin tuohon kylän putiikkiin ja se minun kuplakuori oli siinä hänellä pöydällä. Lupasin, että saa tunkea luukusta, mutta, että oltaisiin kyllä myös paikallakin ja ovi avautuu. Lupasi laittaa vielä iltapäivällä tulemaan. Näin nämä hommat hoituu aina meidän kylillä. Auton huoltojärjestelyt toimii 24/7, varaosat seuraavaksi aamuksi ja Patenkin konttori pysyttelee ajanhermoilla! 🙂 Muokattu: Keskiviikko klo 08:42, käyttäjä: Jopotuinen
Densen Kirjoitettu Keskiviikko klo 09:38 Kirjoitettu Keskiviikko klo 09:38 Mä odottelen pakettia jossa on untuvatakin pesuaine ja kyllästyspurkki. Tai siis tilasin molempia 2 kun tarjous oli hyvä ja postit sitten vain kertaalleen. Ajattelin testata pestä ja kyllästää kevytuntsikan. Nikwaxin kyllästeellä siitä tulee ymmärtääkseni hyvinkin vettä hylkivä. On tarpeen näillä etelän "talvikeleillä". Jos kunnolla sataa niin lähden toki kuoritakissa mutta sitten on niitä päiviäkin paljon, että räntä- tai vesisade pääsee vähän yllättämään. Kun takki on vielä keltaisen värinen niin onhan tuo jo vähän tummunutkin hihansuista.
Jopotuinen Kirjoitettu Keskiviikko klo 10:24 Kirjoitettu Keskiviikko klo 10:24 (muokattu) Nyt olen, ajassa 11.45 kävi oven välistä ojentamassa. Näin ne hommat hoituu meidän kylillä 🙂 Kuplapussin sisältä löytyi kutistemuoviin vedetty taiteltavan onnittelukortin oloinen pakkaus. Rekalla Saksasta 😁 Muokattu: Keskiviikko klo 11:50, käyttäjä: Jopotuinen
VesaP Kirjoitettu Keskiviikko klo 11:02 Kirjoitettu Keskiviikko klo 11:02 En ole. Mutta vein vaimon pakottamana pari pakettia postiin lähtevien lootaan.
Densen Kirjoitettu Perjantai klo 18:40 Kirjoitettu Perjantai klo 18:40 Olen. Hain lähikaupasta sinne toimitetun untuvatakin pesuaineen ja kyllästesineen. Jälkimmäinen aine kohta pyörinyt koneessa takin kanssa ja seuraavaksi sitten takki kuivuriin tennispallojen kanssa.
Köfte Kirjoitettu Perjantai klo 21:26 Kirjoitettu Perjantai klo 21:26 Itse en, pari naisväen toimitusta poimin töihin mennessä; neiti täytti tänään ironisesti haimavammaisena maailman diabetespäivänä vuosia. Juhlakalu oli houkuteltu synnyinkotiinsa jollakin verukkeella vkl viettoon, isänretale toi lahjukset töistä kotiutuessaan suolakaivokselta.
Jopotuinen Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten En vielä, mutta Posti yllätti tällä kertaa tällaisella viestillä: Paketti jaetaan koon mukaan joko postilaatikkoon/-luukkuun tai ovesi taakse. Soittaakohan kuitenkin ovikelloa, ettei pidä käydä yhtenään oven taakse kurkistelemassa pitkin viikkoa?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään