Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä söit viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Aamupala puolikas reissumies-leipää munakokkelipäälysteellä sekä tomaattia ja kurkkua, ja kaffetta. 

  • Viestejä 1.9k
  • Katselut 151.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Elien aloin tehdä pussista italianpataa, mutta ei ollut siihen jauhelihaa eikä kananpalasia. Otin prepperijemmasta makrillia tomaattikastikkeessa ja löin sitä siihen. Aivan järkeyttävää paskaa tuli. J

  • Geisha suklaakeksejä. Yhden. Paketillisen.

  • Eilen illalla patonkia ja juustoa. Hain paikallisesta K-kauoasta paikallisen Halmeen leipomon leipoman vehnäpatongin ja testautin Ranskan vaihtarillamme. Vähän kummasteli kuoren rakennetta ja maistett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Uunimakkaraa. Ja oikeesti, heitän pakasteessa olevat pari makkaraa pois ja perunasalaatin kans. Tämä ruoka ei tule enää olemaan ohjelmassa. Tosi huono olo tuli jo syödessä ja yli puolet jäi syömätä.
Talkooeväänä menee, mutta ei muuten, enää.

Kirjoitettu

Tämä annos oli menossa eilen uuniin .....mutta jäi nyt sitten tälle iltapäivälle. Uuninieriää ja lisuketta, ite tekemäni salaatinkastike ( kevyt kermaviili, valkosipulikastike ja mausteita) ei mennyt uuniin. Yllättävän hyvää uuninieriää, samoin tuo valkosipulitomaatti.

kalaruokaa24%20uuninieria%201a.jpg?img=s

Kirjoitettu

Kirjolohta, perunaviipaleita, kirsikkatomaatteja ja vihreää parsaa. 

Leivinuuni paistoi, kun kiveä pitää vielä pitää yllä pakkasten varalta. 

Parsa oli espanjalaista, ei Etelä-Amerikasta, toki Espanjassakin on vesipula. Omat ovat vielä kinoksen alla... 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Bistro Mesun (Oulu) riistapataa. Maut ihan kohdallaan, mutta typerä tarjoilu kahdesta "padasta": vaikea syötävä veitsellä ja haarukalla. Ihan turhaa kikkailua.IMG_20240302_161728.thumb.jpg.f7a7ba137188f82e5fb668df60ba0b5f.jpg

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Siunatun aterian hautaisissa.
Jeesuskin ruokki parilla leipäparilla ja kuudella kalalla julmetun määrän väkeä, sekin siunattua.
Hienot oli tarjoilut, pöydässä saatoinkin todetakin, että tämän pöydän antimet eivät syömällä lopu, kun olin jo toisen kerran santasannut ja tädit vain kantoi lisää apetta noutopöytään.

 

Kirjoitettu

^ viisi kalaa.

No kokeilin tempura-kuorrutettua nieriäviipaletta, ja sitten kaupan omaa savukalasalaattia ( joka ei jatkoon )
Olisi pitäny laitta ohkasempia kalaviipaleita, peruna ja savukala pelasti tämän annoksen....

kalaruokaa24%20nieriatempur1b.jpg?img=sm

kalaruokaa24%20nieriatempur1c.jpg?img=sm

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.