Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 20242 vuotta Vanha nuoruus/ajokaveri, oli korjannut vintage levysoittimen. Mitähän paatunut Judas Priest-fani hankkii levystönsä jatkeeksi🤔 Punainen lätty näytti pyörivän oranssin strobon hohteessa.
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta Aurinkonpaiste ja terassin lämpömittarin lukemat 24,0. Tuulikin on tyyntynyt, ei sada vettä, eikä merikään pauhaa M.Nykänen sanoisi, että tää on laiffia
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^10 astetta enempi kun Forecan sedät sanoo... mulle on jäänyt tää tarkistelu, kun silloin kerran käristyit helteessä Kanarialla samaan aikaan kun mä palelin 10km päässä
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta Silloin laitoin katumittarista evidenssiä ja on mulla tuosta terassin mittaristakin kuva, samassa myös kello ja pvm näyttö. Täytyy tovi viritellä läppäriä, niin voin toki kuvan laittaa. 24,6 oli tarkka lukema, mutta nyt kun kävin vilkasemassa, niin oli jo 31,5. Taidan ottaa uuden kuvan.
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta Nonni, siirsin tota mittaria vielä Aurinkota päin, niin mukavammat lukemat esitellä. +43,9, terveisiä Forecalle
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta Niin, noi mitataan varjossa, ei auringossa, uunissa, grilissä... toi tais meillä olla viimeksikin väittelyaiheena. Täälläkin on yli 20 astetta tai jopa 250 astetta, jos mittarin paikalla ei ole väliä Miksi suhtaudun tähän näin? Tosiaan piti mennä aikanaan Kanarialle lämpimään, niin tämä "lämpö" oilkin just kaiken maailman Facebook-makeilijioden luoma illuusio. Kyllä vitutti kun altaalla sai olla pitkähihainen paita päällä, mereen ei tarjennut mennä uimaan, nudistillakin oli toppatakki (ei tietenkään housuja, vaan kurttuiset munat siinä tarjottimella). Jäi sellanen "lämpötilat on ilmoitettava oikein!"-fiilis. Jatkossa ei ikinä rantakohteeseen tutkimatta huolellisesti että uima-asussa tarkenee. Muokattu: 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 20242 vuotta Niin tai näin, mutta terassilla kun lojuu niin laardi sen kun sulaa ja valuu hiljakseen alla olevaan kippoon Voiko painonpudotus olla enää helpompaa
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20242 vuotta Fingerporia ei voi koskaan olla liikaa. Tämän toki jo aavistelin ekasta ruudusta, mutta silti https://www.esaimaa.fi/teemat/6635193
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20242 vuotta Fazerin salmiakki, on se vaan niin hyvää Lehtitietojen mukaan ovat muuttaneet reseptiä, poistaneet lakritsijuureksen jonkin luontaisen aineosasen mukamas haitallisena. Ei niin olisi saanut tehdä, ei se suomalaisia vaurioita!
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 20242 vuotta Iltapaskojen uutisotsikointia Uutta tietoa Pohjanmeren lennon pommiuhkauksesta: Pommiuhkauksen tekijä ei ole vielä selvillä.
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tyttären toipuminen maanantaisen leikkausoperaation jäljiltä.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Ovella käyneet virpojat. Kaksi noitaa ja yksi pieni Batman. Noidat virpoivat perinteisesti tuoreeks terveeks ja Batman oli hiljaa. Lopuksi hän kysyi, pajunoksa kädesään, että "vaihdatko tän batman-miekan karkkeihin?" Tottakai vaihdoin.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta 22.3.2024 klo 13.14, Jopotuinen kirjoitti: Iltapaskojen uutisotsikointia Uutta tietoa Pohjanmeren lennon pommiuhkauksesta: Pommiuhkauksen tekijä ei ole vielä selvillä. Tästäkin saisi Fingerporin.... 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: Ovella käyneet virpojat. Kaksi noitaa ja yksi pieni Batman. Noidat virpoivat perinteisesti tuoreeks terveeks ja Batman oli hiljaa. Lopuksi hän kysyi, pajunoksa kädesään, että "vaihdatko tän batman-miekan karkkeihin?" Tottakai vaihdoin. Mä olen inhonnu virpojia, mutta kertomasi sai mun muuttamaan suhtautumistani. Tosin ei täällä olen virpojia käyny, eikä mulla olisi ollu karkkeja.....kolikkorahaa on jonkin verrran...
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Edellisessä asuinpaikassa virpojat yrittivät myydä tekemiään piirroksia. Maksoin parista a euron. Aamulla huomasin, että autotallini ikkuna oli rikottu. Taisin maksaa alihinnan. Kaikki olivat tyttöjä arveltavasti 200 m päästä. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta Meillä kävi pinkki pupu, ehkä jo vuoden täyttänyt. Ei puhua pukahtanut mitään, innokkaasti kyllä vispasi pajunoksaa toinen käsi ojossa😄
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään