Kirjoitettu Maanantai klo 19:124 vrk 71km tänään. Duunikaveri kutsui pikku porukan grillailemaan, fillarilla hyvä lenkki.Järvenpää - Lepsämä - Järvenpää
Kirjoitettu Keskiviikko klo 14:433 vrk Pistelin äsken potkupyörällä Laajalahden ympäri 11 km. Edellisestä kerrasta olikin useampi vuosi. Matkan ei tarvinnut olla yhtään pitempi.
Kirjoitettu Torstai klo 14:492 vrk 22.6.2026 klo 17.29, alpensau kirjoitti:Entä maisemallisesti tms. parhaat osuudet ? Vuolenkoski ?Hienoa maalaismaisemaa oli kauttaaltaan. Varsinkin itäosa lenkistä tiestökin kauhean hyvässä kunnossa. Autot väisti kaikki kaukaa eikä mitään hasardeja tullut. Hienoo lenkkibaanaa olisi jyystää säännöllisesti. Mutta ku asuu täällä perslävessä niin täytyy tyytyä näihin paikallisiin reikäsiin ja ruuhkasiin teihin.
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h 38km tänään. Kilpilahti ja Box, Treksilän liityntäpysäköinti tukikohtana.
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Sahasin yhteen aikaan mm. Nikkilä-Söderkulla ja Kulloo-Hinthaara-välejä kickbikella ja tavallisella fillarilla. Katseltiin myös tonttia noilta nurkilta, mutta liki kaikki myynnissä olevat olivat motarimelun saastuttamia. Tultiin sitten hesalan länsipuolelle. (Mahtoiko kannattaa, epäilen ainakin).
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään