Kirjoitettu Maanantai klo 19:122 vrk 71km tänään. Duunikaveri kutsui pikku porukan grillailemaan, fillarilla hyvä lenkki.Järvenpää - Lepsämä - Järvenpää
Kirjoitettu Eilen 14:431 vrk Pistelin äsken potkupyörällä Laajalahden ympäri 11 km. Edellisestä kerrasta olikin useampi vuosi. Matkan ei tarvinnut olla yhtään pitempi.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h 22.6.2026 klo 17.29, alpensau kirjoitti:Entä maisemallisesti tms. parhaat osuudet ? Vuolenkoski ?Hienoa maalaismaisemaa oli kauttaaltaan. Varsinkin itäosa lenkistä tiestökin kauhean hyvässä kunnossa. Autot väisti kaikki kaukaa eikä mitään hasardeja tullut. Hienoo lenkkibaanaa olisi jyystää säännöllisesti. Mutta ku asuu täällä perslävessä niin täytyy tyytyä näihin paikallisiin reikäsiin ja ruuhkasiin teihin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään