Kirjoitettu Sunnuntai klo 07:064 vrk Kirjoittaja Nyt sitten pitää ottaa kovat keinot käyttöön: sanot kaikille että vietät Tanskan tai Viron juhannusta joka on aina 23.6. ja tiistaina alat lauleskelemaan aamusta "Sokka irti".
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Anopin puhelu aamulla rouvalle. Appiukon vointi oli yön aikana romahtanut. Rouva jäi kotimatkalla Seinäjoella pois junasta mennäkseen paikalle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään