Kirjoitettu 17. Kesäkuuta17. Kesä Mulla oli kesäosoitteessa Elisa ja nopeus tyyliin 0,1-3Mbts. Soitin, mutta sanoivat, että pitää tulla samalta alueelta vielä kaksi muuta valitusta, ennen kuin tekevät yhtään mitään. Vaihdoin liittymää.Joitain vuosia aiemin, kun oli Elisan suuryritysliittymä, niin kolmessa päivässä valituksesta nopeudet pompsahtivat. Eroja tulee siitäkin.Tänään aamulla mittasin Telilalla 50 Mbts 🙂
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta19. Kesä Kirjoittaja Jep. Koko asuinalue tyhjänä ja jengi viettämässä jussia ties missä. Paitsi arvatkaa kuka, vttu, armoton bassonjytke alkoi kuulumaan naapuritaloyhtiön jostain asunnosta jo vartti sitten keskellä päivää. Huoh.
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta19. Kesä Vähän kyl. Joku paskalokki oli turauttanut kunnon varpusparven ja suoraan mun phillarin runkolaukkuun ja juomapulloon. Oli kivasti ehtinyt kuivua auringossa.
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta19. Kesä Millä se sai korkin auki?Mutta vitutukseen: Menossa juhannuspeijaisiin, kuulemma elämää suuremmat grillijuhlat, niin söin jotain tossa että vähän paha olo... hip huraa. Muokattu: 19. Kesäkuuta19. Kesä, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu Lauantai klo 21:583 vrk Vähän, olisi pitänyt tulostaa lomakkeita anopille ja kuolinpesälle. Printterivanhus ei halua töihin uudemman verkkomurkulan kanssa. Sukupolvien välinen kuilu lienee kyseessä; löytää kyllä purkin. Pitää yrittää kaapelilla ihmisten aikaan (kunhan löytää sopivan johdon jemmalaatikosta...)
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Jäätävästi ja vaikka mikä. Ei riitä että ensin auto ajaa sivutieltä suoraan eteen kun itse tulen isoa tietä autolla. Vain salamannopeat refleksini riitti estämään ison mällin kun heitin auton vastaantulevien kaistalle. Eikä se että vitun parkkihallissa joku vitun peelo huudatti jäätävän kovaäänistä BMWtään niin että mun oikee korva vieläkin lukossa. Ja tää viimestään kaato kupin. Tuolta näytti Matkahuollon lokero ku avasin sen pakettia noutaessani:Vittu ku vituttaa!!!1!
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Nämä MTV3 urheilulähetykset mainoksineen. Pahimmillaan kesken lisäajan pelaamisen napsaistaan lähetys poikki. En ole halukas maksamaan ko. yritysryppäälle ylimääräistä; hiihdon seuraajilla voi olla myös hankalaa, kun YLE:n säästöjen vuoksi esitysoikeudet valuvat muualle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään