Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

29+ renkaat

Featured Replies

Kirjoitettu

p5pb14415921.jpg

Vihdoinkin tuli Maxxis Minion 29x3.0 60tpi rengasta tänne euroopan puolelle myyntiin.

Verrattuna Surly DirtWizard 120tpi niin nappulat on selkeästi korkeammat ja runko on paljon jäykempi. DWssä on paperiohuet kyljet mutta Maxxis on paljon tukevampi. Sohjoisilla poluilla toimi oikein hyvin ja tarkoituksena olisi jatkossa upottaa tuohon BestGrip nastoja kun jäätä tuntuu riittävän. Mittailin että keski nappuloihinkin saisi nastat paikalleen. DWssä oli yhden lyhen lenkin ajan nastoja mutta ne eivät pysy ko renkaassa.

Hyvin olisi vielä keulassa tilaa vähän leveämmällekkin...

p5pb14415923.jpg

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tämmöisiä nasta testejä tullut tehtyä:

Surly Dirt Wizard 120tpi. Yhden lenkin jälkeen nastat lähdössä irti:
p5pb14451163.jpg

Maxxis Minion nastoilla. Pieni alkureikä porattu ja kontaktiliimaa liukasteena asennuksessa. Pysyy kiinni:
p5pb14451100.jpg

• 1 month later...
Kirjoitettu
On 2/15/2017 at 20.46, VSS kirjoitti:

Hyvin olisi vielä keulassa tilaa vähän leveämmällekkin...

Minkäkokoinen se on verrattuna muihin 29x3” renkaisin, kuten vaikkapa Chronicle tai Chupacabra? Luulisi että kapeampi? Tosin itse en ole erityisemmin innostunut ideasta että nappuloita on vaan suurennettu, eikä ole lisätty niiden määrää verrattuna kapeampaan versioon…

Itse olen ajellut Chronicle edessä ja Knard takana, mutta nyt olen laittanut Chronicle taaksekin. Rullaa huonosti Knardin verrattuna, mutta tarjoaa ennustettavampaa pitoa märällä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä toi Minion on ihan kunnon kokoinen rengas. Chupa taitaa olla vähän pienempi. DirtWizard on selkeästi pienempi ilmatilaltaan.
Minion kerännyt paljon kehuja foorumeilla. Älytön pito ja rullaa paremmin kuin DW.
Knardista kuullut että on aika liukas. 29+ versiota en ole kokeillut mutta 26x4 kokoisena oli myös liukas.

Kirjoitettu

Kiitos. Saa nähdä, jos joskus kyllästyy liukkauteen märällä ja 3C Maxx Terra versiota olisi saatavilla, niin ehkäpä voisi erehtyä kokeilemaan. :)

Lähetetty minun SM-T810 laitteesta Tapatalkilla

• 3 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

p5pb14666744.jpg

En jaksanut ootella 120tpi versiota niin hommasin toisen 60tpi DHF:n kesärenkaaksi. Tällä kertaa muistin jopa punnita sen.
Maxxis lupaa 60tpi versiolle painoksi 1160g ja mitattu 1231g. Eli ihan ok.

• 1 month later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Minion 60tpi on toiminut oikein hyvin kesäkeleillä. Rullaa vähintään yhtä hyvin DW 120tpi. Kuviointi ja korkeemmat nappulat tuo hyvin pitoa mutkiin. Paineita voi pitää 2-3 PSI:tä vähemmän kuin DW:llä koska renkaanrunko on jäykempi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.