Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rutilus Kääk sentään!

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Sulo tempokisuvihaaja ollu taas asialla.
Kyselin sitä uutta titteliä, sä poistit sen. Onko nyt hyvä mieli?

Eihän tässä oikeesti ole enää mitään väliä mitä mä tänne häröilen. Mikään "suurmestari" en kummiskaan ole. Tittelin pitäisi kuvata jäsentäkö, siinäkin on mun mielestä menny pahasti pieleen. Outsider olisi parempi ja kuvaisi mun tilannetta. 

Tee niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän. Eli olla ystävällinen, moikata vastaantulijoita Loukonlahden peruslenkillä, ja moikata myös koiria, ja toivottaa kivaa lenkkiä. 
Jos ja kun on paha mieli ( minne eilisen lokinkuvat hävisi??) käyn avannossa kastautumassa. Rannaltakin jo pääsisi, mutta portaitten kautta aidasta kiinni pitäen on turvallisempaa. 

Joskus ollu huonouninen. Harmitti eilen niin että otan päiväunet. Turska oli valmiiksi laitettu jääkaappiin....heräsin äskön, eli 16 tunnin unet. Söin puuroa, totesin että sitä kalaa ei ehkä kannata. 
Tänään on patikointia ja makkaraa. 

Luonto tekee kuten oikein on. Auttaa jos on harmi, ja jos olet tehny jotain ikävää toiselle sekin tulee jossain vaiheessa takas. Korkojen kanssa. 

( poistat varmaan tämänkin....katsopa katselukertoja, kyllä mun asiat on isosti kiinnostaneet...yksi on estolistalla )

• Viestejä 599
  • Katselut 22.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ai joo. Eilen mtv3 toimittajat sai kokeilla ns. lankutusta. Mä otin mallia asennosta, siinä ohjaaja että kohta tulee joku "tärinä", näköjään yhdelle tulikin reilu 3min kohdalla. 
Ei mulle tullu mitään tärinää, tarkistin vielä että teenkö oikein, tein. Mikä hyöty tällä liikkeellä..tai ololla on?
Kuulemma vaikeutuu jos on van toinen jalka maassa, no oli kun vasen jalkaterä ei oikein tykkää tein oikea jalkaterä maassa. 
Käsinojapunnerrukset ( yhdellä jalalla, kun siis vasen ei...) on paljo tehokkaampia. Tai hauiskääntö tällä isoimmalla käsipainolla ( 15kg on liika helppo, ei mitään hyötyä sen heiluttamisesta )

Onko toi "lankku" sitten vaan kevyemmälle helpompi? Vasemmassa jalassa siis "vaivaisenluu" ja oikea takareisi revähvenähtäny, joutuu kehittelemään jumppaliikkeitä niin ettei viiltelysatu ( erotan kyllä "hyvän" kivun ja pahan kivun )

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

jaha jaha, jotkut on jopa käyny mun prohviilissa 😶 mä en muuten ole muistaakseni käyny kenenkään tiedoissa....

Voi rutilus sentään, on tämän kameran kanssa harjoiteltu. Siinä oli kurkien parittelu - ja ne kuvat puolestaan sitten tuli ihan tummia. Ja asetusten nollauksen takia kokoa L...vanha koneeni ( jolla laitan kuvat ) ottaa muistikortin kuvia "aika kauan".
Tarvittee varmaan harjoitella 150-600mm teleellä, paljon helpompi käyttää, mutta aika painava. 
Otin tuohon jo x1,7 rinkulan ja jalustan valmiiksi....

Kirjoitettu

Itse ainakin päädyn välillä vahingossa toisten profiileihin. Kun on klikkaamassa jonkun ketjun viimeisintä viestiä auki niin klikkaakin kännykän pieneltä näytöltä vahingossa mämmikourillaan huti viestin kirjoittajan nimeä ja päätyy hänen profiiliinsa tms sähläystä.

Joskus olen mennyt taas ihan tarkoituksella, kun muistan jonkun kirjoittaneen jotain itseäni kiinnostavaa mutten muista tarkemmin mihin otsikkoon. Tällöin henkilön profiilista viimeisimmät viestit kautta viesti löytyy helpommin.

Kirjoitettu
26 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Itse ainakin päädyn välillä vahingossa toisten profiileihin. Kun on klikkaamassa jonkun ketjun viimeisintä viestiä auki niin klikkaakin kännykän pieneltä näytöltä vahingossa mämmikourillaan huti viestin kirjoittajan nimeä ja päätyy hänen profiiliinsa tms sähläystä.

Just näin, minä syytän töppösormiani. 

Muokattu: , käyttäjä: tenunenä

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

mä en muuten ole muistaakseni käyny kenenkään tiedoissa....

Ymmärrän täydellisesti miksi et käy kenenkään tiedoissa. Sinähän olet vain kiinnostunut itsestäsi, sille on oma termikin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
3 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

klikkaakin kännykän pieneltä näytöltä vahingossa mämmikourillaan huti viestin kirjoittajan nimeä ja päätyy hänen profiiliinsa tms sähläystä.

Juurikin tuo 😂 

no, kurkipariskunnalla oli kivaa...

ku047A8228.jpg?img=smaller

koiraan siiven alla on joku valkoinen kohta...se ei ole heijastus tai tahraa linssissä.

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Juurikin tuo 😂 

no, kurkipariskunnalla oli kivaa...

ku047A8228.jpg?img=smaller

koiraan siiven alla on joku valkoinen kohta...se ei ole heijastus tai tahraa linssissä.

Rinnuksen valkoiset sulat jatkuvat alemmas ?

Kirjoitettu

Mulla kun googletan fillarikeskustelua, niin täydentää usein jo f:n jälkeen, mut vie jostain syystä noihin profiileihin. Mielestäni sellasiin missä en ole tahallani käynyt (viimeaikoina Köfte ja Olutmoottori). No, sieltä on helppo ponkaista etusivulle, mut tulee käytyä ihan tahattomasti. Voisin toki ton välttääkin, mut en näe että tossa on mitään pahaa. Saikos sen jopa sillain että ei näy muille, jos korpeaa. Mulla ittelläni ei muistaakseni ole mitään lisätietoa, joten siellä käyvä ei kostu just mitään (paitsi pahan mielen).

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^   Lievästi sanottuna "aika paljo" olen itkeny teidän kommenttienne takia...
Ja tompalle, olin eka mutta se otettiin samantien pois.

^^  se ( useampikin )  valkoinen alue

ku047A8253.jpg?img=smaller

tarkennus

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

En kyllä muista nilloin olen ollu NÄIN KIPEE! 
Yöllä 2 puolentoistq jaffaa ja samanverran vettä , tulivat kyllä aika hätäseen ylös. 39,6 kuumetta
Kaikki lihakset on ihan älyttömän kipeet, enkä pysty käveleen ilman keppiä. 
Kurkkupkipua ei ole, ei myöskään nuhaa eikä yskää. 

Onneksi kirjoitin eilen sen lokki-kirjoituksen "Lintuviesti" - lehteen ( Pilyn paikallislehti ), nyt on olisi jaksanu. Pakko kummiskin toi sähköposti katsoa, jotain 12 viestiä taas....

kyllä tässä sitä ymmärtää että terveys on kaikkein tärkein asia ja isä joutui mulle kauppaankin käydä kun en siis pysyny pystyssä. Linja-autollakaan ei pystyny, pitkät matkat pysäkille. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ruokakauopoissa myydään jo nyt "mietoja" alkoholijuomia, ja Alko alkaa myydä sipsejä. Olutosastolle pitäisi ehdottomasti saada kylmäkaappi makkaroille!
Useimmiten ruokakauppa, Alko ja apteekki ovat siinä samassa ostoskeskuksessa. 

No ohhoh! Tempokisua pyydettiin Virroille kiirepäivystykseen perjantaisin klo 8-20. 
Kerroin etten ole tehnyt varsinaista potilastyötä 15 vuoteen, kirjoittanut vain ajokorttitodistuksia ( ja muutaman reseptin ) enkä omista/ osaa käyttää älypuhelinta. 
Ei sitten tarvinnu ajella haastatteluun 😄
Olen tosi tyytyväinen että olen just siellä missä kuuluukin, saan rauhassa ( kunto ei muuhun riitä) harrastella ja kiitos säästäväisyyteni silloin kun asiat oli hyvin, konkurssi ei nyt ihan heti uhkaa. 
Olen päästänyt vähän irti siitä niukistelusta, eniten ihmetyttää miten helposti pääsin irti koko pyöräilystä. Ehkä joskus jotain asiointiajoa tai ajelu lintu/marjapakkaan. 
Yllättävän hyvin taidan päästä tästäkin irti.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

"suomi.fi " sentään. 
Annetaan ohjeita että "asetuksista voi laittaa ettei halua suomi.fi-postia." En ole tällaista toimintoa havainnu,  maksaissani laskua ( juurikin autovero tjsp laskua pari viikkoa sitten) siinä kysytään haluatko siirtyä suomi.fi, enkä halua. Tai haluatko e-laskuna. En halua. 

Huuto.net. No jopa meni oudoksi. Laitoin tajuttoman edullisesti 2 nukkea ja asuja, oikeasti hopeisia Taigakorun koruja ( itellä toiset, en jaksa puhdistaa ) ja siellä ei ollutkaan sitä normaalia "toimituskulut" piti valita paketin koko. No laitoin XL ( 12,10e) oletin että vien sen normaalisti postiin 11.90e lähetyskuluilla. Kirjasin tuotekuvaukseen tämän, ja että menee liian vaikeeksi ja todennäköisesti viimeisin huutonet.ilmoitukseni.
No tavarathan meni alle 5 minuutissa kaupaksi.
Outoa on se että en tiedä kuka on ostanut, eikä osoitetta. Että kirjoita paketin päälle selkeesti koodiluku ja vie postiin. No teen sen tänään. 
Tosin on vahva arvaus että vakiostajani Helsingistä osti paketin. 

No, edullisesti meni mutta sain itelle täysin turhaa tavaraa pois.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ näin tein, ja ostaja oli juuri hän kun arvelinkin. 

Veikkaan että lunta ei tule, ainakaa aurattavaksi asti, kun olen jättänyt kolan tohon kuistin viereen. Murphyllä mennään. 

^ niinpä. Kun otan pitkänputken mukaan tai ollenkaan kameraa, pikkulinnut tulee siihen viereen naureskeleen hähä! etpäs saa kuvaa.  Ja kun kamera jää kotiin ( esim. kauppareisu ) niin olisi vaikka mitä kuvattavaa. 
Vai onko Luonto nyt päättänyt että mun lokkikuvani on otettu, ainakin tämän tutun pariskunnan suhteen? Molemmat pesä/kutukivet "gone"

la047A8960.jpg?img=smaller

ja alkuperäispesä-kuvia ei saa enää kukaan ikinä... ( telkänpönttökiven vieressä )
lokkeja24%20L3L7.jpg?img=smaller

eikun testaamaan tarkennus-vaihtoehtoja, säätövalikoimaa on "aika paljo". Ja tosipaljo ihmettelee "miten sitä on osannut tuonkin kuvan ottaa" 

tarkennus

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.