Kirjoitettu Keskiviikko klo 06:262 vrk Kirjoittaja Tässä on pitänyt miettiä kaikki uudelleen, ja mukana on nyt myös aavistus...En muista ^ oikein mitään, melkein että olisin seurannu itseäni..Tayssissa antoivat siis jonkun tabletin, ja kun myöhemmin kotona, näköjään olivat antaneet myös injektion ( laastari alaselän tienoilla )Miten mä jouduin sairaalaan...en tiedä...ja miten mä pääsin pois? Pelko siittä että kummiskin laittavat remmiin ja osastolle - kun näin on kaksi kertaa käyny aiemmin. Ja ihan vasta sitten oli Hb 129! olipa hyvä arvo minulle, ja munuaistestit ok. No nyt oli sitten Hb romahtanu 79 ja verenpainekin 85/55 en mä pysy siinä edes pystyssä; tosin olin nyt kaatuillu monta kertaa ja aina pää kiveen.Miten mä tulin kotiin ?? muistuu hämärästi että olin tullu mustalla hienolla mersutaksilla, ja se oli 41e. Joka tapauksessa. Mitään ei voi enää pitää itsestäänselvyytenä, ja joka päivä on merkityksellinen ja mahdollisuus. Että ei sitä nyt ihan kaikessa tarvi pihistellä, tarvii myös elää ja miettiä jaksamista. Pystyn kyllä käveleen, mutta otettava rauhallisesti ja pidettävä taukoja ( jolloin tosin voi tarkkailla luontoa, kas siinä oli kirjosieppo! ) Muokattu: Keskiviikko klo 06:262 vrk, käyttäjä: tempokisu kirotusvirheitä
Kirjoitettu Keskiviikko klo 20:001 vrk Kirjoittaja ^ en siis mitenkään harmistuneena... ja sitten miten mä olin sairaalaan päätynyt ??? sekä miten vanhempani saivat tietää.... Noihin "oma" - vero, posti, pirha, tays - en tasan mene.
Kirjoitettu Eilen 03:031 vrk Vastaus on potilaskertomuksessa. Joo ja sairaala on etsinyt lähiomaisen saadakseen vastauksia. Eli ovat soittaneet sun vanhemmille.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään