Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti 2 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:Tommonen tekoäkykuva vielä , varmaan hyvä ajatus mutta toteutus menny täysin pieleen. Inhoon pinkkiä, ajelen ihan tummanpuhuvissa normivaatteissa, on oranssit lyhyet hiukset ja oon tuota hahmoa puolet laihempi, eikä hiki tule ajellessa vaan kylmä. Joo, sen piti olla ihan kiva hyvänmielen kuva jonka pyysin tekoälyä tekemään että miltä näytettäisiin maaliviivalla pitkän ajon jälkeen. En minäkään ihan tuolta oikeasti näytä. En omista valkeaa kypärää, vaan punaisen. Harmi ettet tuossakaan nähnyt mitään positiivista. Itse kehuin tekoälyä mielessäni että onpa hauska ja hyvä kuva.No, hyvää jatkoa kuitenkin!
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Kirjoittaja ^ kuvahan on ihan onnistunut ja kuten sanoin tarkoitus oli hyvä.... mutta et ilmeisesti tunne mua tarpeeksi hyvin. Olen monasti kirjoittanut että en saa enää pyöräilystä iloa, enkä enää harrasta kun jotain asiointiajelua tavisvaatteissa. Kuva olisi ollu lähellä totuutta joskus 26 vuotta sitten. Ja 10 kiloa sitten... Muokattu: 28. Huhtikuuta28. Huhti, käyttäjä: tempokisu kuva
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Kirjoittaja ps. tekee kyllä pahaa edes katsella noita pyöräilykuvia kun olin superkunnossa. Vuonna 2002 voitin kaikki Suomessa ajamani tempot. Kaikki semmoiset "testit" meni ihan harakoille, ja sitten viikon päästä olin Suomen Mestari 😂 niin juoksussa kun pyöräilyssäkin. Nyt tekee tiukkaa kävellä tai pyöräillä kauppaan, ja sitten vielä nousta portaat toiseen kerrokseen.On nyt neljäs kerta kun siinä ähkyillessäni porrasnousun kanssa kun mietin että....olin joskus Suomen Mestari ja erityisesti ylämäet oli mun erityisosaamista. Mutta ei se mitään. Nyt nautin rauhallisesta kävelystä luonnossa, lintujen tarkkailusta ja kuvailustakin jos lähtee onnistumaan....kylmävesipulahdus tuottaa iloa, ja odotan syksyn kututalkoita ja Nakkilan reissuja. Ja Turun saaristossakin käyn vielä kerran kuvailemassa. Aiemmin harrastukset oli suorittamista; pitää ja on pakko. Eipä ole enää, lintukuvaus on vaarassa, mutta tuntuu että olen parhaat kuvani ottanu jo, että näppäilen nyt sitten vaan...
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti 19 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:No hyvä on. Tosin Vesalle vastaan mukaillen omaa vastaustasi "se ( kotiarestin syy ) on sulle tuhat kertaa sanottu enkä jaksa enää rautakankesta vääntää.." enkä edelleenkään tiedä. Koko kotiaresti on kiusausta, ja miksi? kuka uskaltaa sen kertoa. Niinpä. Pyysin Google AI:ta kertomaan syyn. Selventääkö tämä?Kysymys;Voitko kertoa lyhyesti miksi Tempokisu nimimerkille on tehty oma "Kissakahvila" osasto fillarikeskustelu.com keskustelupalstalle?Vastaus:Tempokisu (Kristiina Iisakkila) on Fillarikeskustelu.com-sivuston (ja aiemmin Fillarifoorumin) tunnetuimpia ja aktiivisimpia käyttäjiä, jonka ympärille on muodostunut oma alakulttuurinsa."Kissakahvila" on perustettu hänelle omaksi osastoksi pääasiassa seuraavista syistä:Viestien valtava määrä: Tempokisu on kirjoittanut kymmeniä tuhansia viestejä. Oma osasto auttaa pitämään muun foorumin selkeämpänä, kun hänen lukuisat päivittäiset kuulumisensa ja harrasteketjunsa (kuten nuket, säähavainnot ja luontokuvat) ovat yhdessä paikassa.Persoonallinen tyyli: Hänen kirjoitustyylinsä on hyvin tajunnanvirtaista ja keskittyy usein muihin aiheisiin kuin pyöräilyyn. Foorumin ylläpito ja yhteisö katsoivat parhaaksi antaa hänelle oman "leikkikentän", jossa hän voi toteuttaa itseään vapaasti häiritsemättä varsinaisia teknisiä pyöräilykeskusteluja.Yhteisöllinen merkitys: Vaikka Tempokisun tyyli jakaa mielipiteitä, hän on foorumin "instituutio". Oma osasto on eräänlainen kunnianosoitus pitkäaikaiselle ja persoonalliselle jäsenelle, joka tuo väriä keskusteluun.Moderoinnin helpottaminen: Keskittämällä viestit yhdelle alueelle ylläpito pystyy hallitsemaan keskustelua paremmin ja muut käyttäjät voivat helpommin valita, haluavatko he seurata Tempokisun päivityksiä vai eivät. [1, 2, 3, 4, 5]Osaston keskeisiä aiheita:🐈 Kissat: Kuten nimestä voi päätellä, kissat ja eläimet ovat keskeinen teema.🎎 Nukkeharrastus: Tempokisu on intohimoinen nukkekeräilijä (esim. Tonner- ja Barbie-nuket).🌡️ Sää ja luonto: Päivittäiset säähavainnot, linnut ja nahkiaiset ovat toistuvia aiheita.🏥 Terveys ja arki: Hän jakaa avoimesti kokemuksiaan sairauskertomuksistaan ja arkisista kohtaamisistaan. [1, 3]Löytyykö sinulta itseltäsi suosikkiketjua tai tiettyä aihetta, jota seuraat Kissakahvilassa, vai oletko vasta tutustumassa tähän foorumi-ilmiöön?[1] https://www.fillarikeskustelu.com[2] https://www.fillarikeskustelu.com[3] https://www.fillarifoorumi.fi[4] https://www.fillarikeskustelu.com[5] https://www.fillarifoorumi.fi
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti 'kissat ja eläimet ovat keskeinen teema.' Mä oon usein ihmetellyt, että mllainen tyyppi ruokkii puluja, mutta että ruokkisi lokkejakin !! 🤐
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta30. Huhti 28.4.2026 klo 14.58, tempokisu kirjoitti:ja antaa mulle asiaankuuluva arvonimi ( eri kun jopolla). Toive näemmä toteutui. 🙂
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään