Kirjoitettu Eilen 05:381 vrk ... kun tiedät että ilmastoinnin puhdistajat ovat juuri tulossa ja varaavat kummatkin vessat ja alkaa paskattamaan. Tätä kelaillessa ja miettiessä missä on lähin yleinen vessa, hokasin että James Bond-elokuvista saa hyviä paska-huumori-nimiä:Pasko ja anna toisten pidätelläPaska saa odottaaKun wc ei riitäPaskahätä on ikuinenjne.
Kirjoitettu Eilen 05:531 vrk Paskalla Istanbulissa?Paska kuuraketti (special guest starring Elon Musk)
Kirjoitettu Eilen 06:571 vrk Kirjoittaja OffT: Ai että on mukava istuu vapaassa vessassa paskalla! No, ontopic: ...kun pääsee vessaan ku haluaa ilman ilmastointihuoltoäijiä!Edit: Nyt vasta tajusin että jumalavite Tommilla on 2 (!!) vessaa. Meillä Ei-Massipäälliköillä on vain yksi. Vaimo sanoo että kokoajan vessa perkele varattu. En minä ole moista ongelmaa huomannut! Muokattu: eilen 07:371 vrk, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu Eilen 10:021 vrk Mä olen niin mukavuudenhaluinen, kun vaimo oli mökkiä vuokraamassa, niin katoin että "jaettu ulkokäymälä".. siis siellä huussin riemujen lisäksi saattas olla joku Reiska paskomassa kun menet sinne, niin jäi kyllä vuokraamatta.
Kirjoitettu 7 tuntia sitten7 h ... kun vähän työnnät sähkömopon etupöyrää tielle, että näet muiden katsojien ohi, niin heti hirvee häsäkkä... 🙄https://www.is.fi/urheilu/art-2000012082762.html
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Jos mummo oli kännissä, niin varmaan pyöräilijöitä rangaistaan (vrt. Suomessa 15-20 vuotta sitten joku lyyli ajoi kännissä vastaantulevien kaistalla kahden pyöräiljän päälle, toinen kuoli, toinen halvaantui. Halvaantunut totta kai joutui maksamaan Mersuun tulleet naarmut).
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Kirjoittaja ...kun upgreidaat 300mbs nettiliittymän 600mbs vauhtiin ja silmät uudesta toivotusta nopeudesta kiiluen isket Speedtestin päälle: 200mbs. Ennen päivitystä 330mbs. 🤯Onneksi tämä sentään maksaa reilusti enemmän kuin vanha! Eli ei ihan turha liike ollut tämä!!1! Muokattu: 6 tuntia sitten6 h, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Kirjoittaja Nyt 6-9 mbs. Modeemivauhtia. Great. Se tunne on nyt varsin kiva. Not.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Mulla tulee 300M liittymästä 400... ehkä yks @VesaP :n satanen on ehsynyt tänne Ylöjärven perukoille? 🤷
Kirjoitettu 38 minuuttia sitten38 min Täällä sivstyksen länsirajalla:Viive 2msJitter 194 msLataus 33.1 MbpsLähetys 1.2 Mbp
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään