Jump to content
ESTETTY

Polkimet gravel pyörään? (Canyon Grizl 8 1by)


ale

Recommended Posts

Moi,

olen hyppäämässä pyöräilyn ja gravel maailmaan tulevan kevään aikana, jolloin on tarkoitus hankkia Canyonin Grizl 8 1by gravel pyörä all around pyöräilyyn. Tulee pyöräiltyä lyhyempiä arjen siirtymiä, työmatkoja kuin myös pidempiä pyöräreissuja. Asfalttitiet, hiekkatiet, soratiet jne. Tulee pyöräiltyä lyhyitä siirtymiä peruslenkkareilla, mutta tarkoitus on hommata myös pyöräilykengät lukkokiinnityksellä pidempiä lenkkejä varten.

 

Millaiset polkimet pitäisi siis hommata? Niiden pitäisi olla kaksipuoleiset: toisella puolella tasapinta lenkkareita varten ja toisella puolella lukkokiinnitys.

 

Bonuskysymyksenä: millainen lukko kannattaisi hommata, minkä saisi kiinnitettyä pyörän runkoon kiinni pyöräilyn ajaksi?

Lisävarusteiksi olen pohtinut Canyonin omasta valikoimasta lokasuojat, pulloteline ja jonkinlainen pieni laukku.

 

Linkki pyörään:

https://www.canyon.com/fi-fi/gravelpyoeraet/adventure/grizl/al/grizl-8-1by/3467.html?dwvar_3467_pv_rahmenfarbe=R075_P05

 

Kiitokset jeesistä!

Link to comment
Share on other sites

Jos haluaa halvat polkimet niin mulla on ainakin nuo Bilteman kaksipuoliset toiminut hyvin, rentoa retkipyöräilyä vanhalla ysärimaasturilla niin lukot aika löysällä että varmasti irtoaa tarvittaessa, tiedä sitten jos laittaisi tiukemmalle niin irtoaisiko miten hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.