Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta Joo, tänään pollareilla on kvarttaalin viimeinen päivä ja Palsternakka on kepittänyt pojat tienpäälle korjaamaan sakkobudjetin alijäämiä. Huomenna helpottaa taas. Suomi on oikeusvaltio ja täällä on oikein sakotuksetkin budjetoitu, ettei sakoteta liikaa?
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Joo, tänään pollareilla on kvarttaalin viimeinen päivä ja Palsternakka on kepittänyt pojat tienpäälle korjaamaan sakkobudjetin alijäämiä. Huomenna helpottaa taas. Suomi on oikeusvaltio ja täällä on oikein sakotuksetkin budjetoitu, ettei sakoteta liikaa? Onkohan Palsternakka todellisuudessa kirjoilla vvm:n veronkanto-osastolla ? Kameratolppa kustantaa 40.000 - aika iso summa. Voisiko kokeilla valotaulua aja*ittuhiljempaa ?
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tai että maalattaisiin tolpat neonväreillä, aseteltaisiin todellisiin vaaranpaikkoihin ja rajoituskyltti siihen tolpannokkaan vielä. Mutta idea ei lähde lentoon, koska kaikki hiljentäisivät kyseisessä kohdassa, eikä kamara välähtäisi koskaan.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta 4 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Tai että maalattaisiin tolpat neonväreillä, aseteltaisiin todellisiin vaaranpaikkoihin ja rajoituskyltti siihen tolpannokkaan vielä. Kokolailla näin toimitaan Ruotsissa. Taitaa jopa toimia risteyskolareita estävästi. Suomessahan niistä ei olekaan kyse, vaan veronkannosta. Onkohan Suomen viranomaisilla kaikki asiat kunnossa ? Muokattu: 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta Suomessa muutenkin asetellaan rajoituskylttejä tienposkeen niin harvakseltaan, että ajellessa ne tuppaa unohtumaan. Autojen merkkitunnistimetkin nuo unohtavat ja navilta tietoja tarkistellessaan laittavat sitten satasen näytön päälle vaikka tiellä 80 talvirajoitus. Kustannuskysymys se tämäkin, kun pitää niitä kylttejä vaihdella kahesti vuodessa, niin ei laiteta sitten kylttejä kuin tien molempiin päihin.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ kyllä niitä rajoitusmerkkejä on tosi tiheään, ja kun vakioreittejä ajan niin muistaa jo...esim. Kiikoisten risteyksestä on vähän aikaa 70km/h ( Porin suuntaan). Turkuun kun ajaa niin on myös niitä "peltipoliiseja" aina kun tulee alemman rajoituksen paikka. Nekin melkein muistaa vaikka ajelen Turkuun kerran vuodessa. Monissa nopeusrajoitusmerkeissä on semmoinen "läppä" että ei tartte vaihtaa kylttiä, kääntää vaan läpän. Sitten on myös jotain digitaalisia, jossa rajoitus vaihtelee myös kelin mukaan. Minulle 80km/h riittäisi tosi hyvin, ainoastaan moottoritie Helsinkiin on niin tylsä että siinä voisi ajaa satasta. En nykyisin kyllä aja 120km/h juuri koskaan. "Missasin" pääsiäisenvieton sukulaisten kanssa.... Muokattu: 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi 10 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Mä olen missannut tän... Miksi ne ajoivat pakettiautolla hiljaa mun sähköpyörän kannoilla ? Jokin tutkimus (investigation) avattu ?
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi 3 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Mä olen missannut tän... Kuten myös... Lentoyhtiö Qantas sitävastoin on tuttu; Queensland and Northern Territories Aerial Service.
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Monet sanat/lyhenteet tulee jostain... mä yllätyin esim. modeemista (modem = modultator demodulator) ja news (north east west south, viittaa siihen että uutiset tulevat joka puolelta)
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi 8 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Monet sanat/lyhenteet tulee jostain... mä yllätyin esim. modeemista (modem = modultator demodulator) ja news (north east west south, viittaa siihen että uutiset tulevat joka puolelta) Modeemi oli tuttu, kun niiden kanssa on tullut työskenneltyäkin. News oli uutta tietoa, eipä mennyt tämäkään päivä ihan hukkaan.
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20251 vuosi Missasin maalin. Laitoin paperia kylppärin lattialle ja väänsin karhunläjän, joka *pläts* menikin hieman liian reunaan eikä paperille kokonaan. Näytteen seulontaan otin ohjeen mukaan ja ravistin putkiloa sulkemisen jälkeen. Kävin viemässä postilaatikkoon enkä missanut, vaan kuori meni siististi luukusta.
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20251 vuosi 7 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Missasin maalin. Laitoin paperia kylppärin lattialle ja väänsin karhunläjän, joka *pläts* menikin hieman liian reunaan eikä paperille kokonaan. Näytteen seulontaan otin ohjeen mukaan ja ravistin putkiloa sulkemisen jälkeen. Kävin viemässä postilaatikkoon enkä missanut, vaan kuori meni siististi luukusta. Pahvinen kaarimalja oli hyvä laite tuotoksen keräilyyn. En toki suosittele "varpusparvi" -malliin...
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20251 vuosi Samalla tavalla sen maljan voi missata, kun perssilmä on huono tähtäämiseen. Ja siis jonneille tiedoksi, kysymys on syöpäseulonnasta, joka tällä hetkellä alkaa 60-vuotiaista kahden vuoden välein ja muutaman vuoen perästä ikäraja laskee.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään