Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Puhelinkojeasiaa

Featured Replies

Kirjoitettu

Duuniluurina tuo A36 ja se on jotenkin ihan sikapaljon parempi kun oma A16, joka on ihan paskoutta. Tossa omassa kaikki jutut vaativat 2 yritystä, sormenjälkitunnistin ei toimi oikeastaan koskaan.

• Viestejä 349
  • Katselut 20.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Mä en ehkä julkisilla paikoilla kovaan ääneen juttelisi "sukkien firmisten päivittämisestä"...joku ohikulkija takuulla soittaa valkotakkiset paikalle ja itse päädyt jonnekin antenniosastolle 😁

• Seerumeiden sijaan käy A-kalja ja B-luokan makkara. Kun nautit kummastakin annoksesta tarpeeksi, suussa maistuu veriryhmäsi aamulla. Se saattaa olla myös ensimmäinen sanasi herättyäsi, esim. "aaaa" ta

• Tuli kuin tulikin Elisalta karvan verran parempi tarjous, jättivät vaan ihan viimetinkaan kun huomenna menis 14 päivän etäkauppa palautusaika umpeen, 300m 5g hintaan 19,90€/kk ja kylkeen 100€ lahjakor

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Puntaroin ton A36:n ja A17:n välillä ja koska kyseessä on 85v käyttäjä, jonka hipaisut näytöllä eivät ole aina niin varmoja, niin internetskun perusteella juurikin ton A36:n sanottiin olevan kosketukseltaan paljon parempi. Ainakin testisoitoissa luuriin vastaaminen onnistui näytöltä OK.

A17 oli 149€ ja tuo A36 oli nyt 199€ , joten 50€ lisä oli OK, kun "lupaus" vähemmistä tukikerroista itselle olisi mahdollista

Kirjoitettu

Mä en oo vielä ymmärtänyt, mitä hyvää samppa tuo perusandroidiin. Muijan A35 on katastrofi mun nokia xr20:een verrattuna (sekin muijan entinen).

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mun vanha Huawei meni käyttöjärjestemän päivittämättömyyden takia uusintaan, niin katoin vaan sellasen missä päivityksiä on kohtuuhintaan luvattu mahdollisimman pitkään. Samsungia kohtaan ei todellakaan mitään tunteenpaloa. Pelottelivat isot pojat että älä osta enää kiinalaista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.