Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sandaalit ja muut mäystimet/kusiluistimet

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tosimies vetää hangessakin santsuilla. Luulisi että saa hengähtää sandaalinvihaaja talvella, vaan kaikillapa on "sisäjalkineina" (lue: silsajalkineina) duunissa sandaalit. Edellisessä duunissa allekirjoittanut pakotettiin pitämään sandaaleja. Tästäkö trauma? 

• Viestejä 119
  • Katselut 7.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Siirryin voiman pimeälle puolelle ja myin sieluni paholaiselle, ostin sandaalit. Vaimo kehui ja ylisti Adidas-muovimäystimiä, XXL reward -jäsenenä moiset pullonpuolikkaat sai reilulla kympillä. Menin

• Sandaalit nyt on oletusarvoisesti aivan kaameen näkösiä, siihen lisätään silsaiset ja känsäiset haju-jalat, niin voiko olla pahempaa. Edes Crocs ei pelasta, eikä näköjään Adidas. Musta jotain leikkauk

• ^hevon kuuseen? 😁

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Olin joskus tietyömaalla vesitraktorin kuljettaja. Traktorikuskin oli pakko pitää kypärää päässä ja toki turvakenkäpakko. Kesällä. Turvahytissä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Noi on sentään miehekkäät releet, kun taas sandaalien tyttömäinen kepeys ei puhuttele.

No, jos kuitenkin lähtisin sandaalilinjalle taas sisäkengissä (vaimon pakottamana, eihän sitä muuten..) niin kehuja maasta taivaaseen on tullut Birkenstockeista. Onko kokemuksia (ei ansa, jossa nauretaan seuraavassa kuvassa "jätkällä on sandaalit, hahahahaa...", vaan kysyn nyt vakavissani)?

Kirjoitettu

Tarttis olla nastoitetut sandaalit roskapussikeikoille.
Croksien pito märällä jäällä on suorastaan hengenvaarallinen, lumipito kuitenkin ihan ok, kunhan ei revittele.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Korjataan nyt että Crocsithan eivät ole sandaalit perinteisessä mielessä, vaan ihan hyväksytyt jalkineet

Kirjoitettu
19.1.2026 klo 09.57, tommi2 kirjoitti:

vaan ihan hyväksytyt jalkineet

Kuka on hyväksynyt?!? Vissiin salihousuja, hihatonta t-paitaa ja vihreää tai beigeä liiviä, jossa on liian monta taskua tavaroille käyttävät tyypit.

Kirjoitettu

Yhteen aikaan vihreä liivi oli mun vakioasuste. Sopii edelleen välikaudelle t-paidan kaveriksi. Nykyään on ongelmana se, että luurit on 6,xx tuumaisia eikä ne meinaa mahtua enää mihinkään taskuun. Joo ja en ole itse ostanut sellaista - emäntä kierrättää laattoja siihen tahtiin, että mulle riittänee niitä 2050-luvulle asti.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 4 months later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lämpöhalvaus, sandaalikateus, halu kuulua jengiin... mikä lie, mutta OSTIN nuo Lidlin mäystimet. Kotona 4m kävelyä ilman sukkia (luonnollisesti): hankasi heti. Katsoin että toinen oli säädetty maksimiin... eli joku turvonneilla silsajaloillaan oli kokeillut näitä? Silmissäni näin vain puhkeavat leprapaiseet ja veriruton levittäjähyönteisten tulvan....

Mut nyt alko sandaali-life. Mä pidän noita aina, ilman sukkia toki, joutuu jättään vaan varpaankynnet leikkaamatta tosin että saa sopivan tyylin. Talvella otan työkengiksi, mahdollisimman hikisillä sukilla leyhyttelen menemään. Kyllä se tästä. Hitto että on kiva kuulua jengiin, vaikka jalat on jo nyt hiertyneet.

Kukas teistä oli sandaalipride-johtaja ja miten ilmoittaudun kulkueeseen?

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Ettei nuo olisi hiertänyt jo kauppaan mennessä 😃

Mulla nuo, Rouva perkele, jättänyt ne kaupnkiin ja lenkkareilla joutuu polkemaan. Mutta onhan nuo tietty mukavan lämpimät...

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kävin Sokoksessa testaamassa identtisen näköisiä Birkestockeja... tuntui jalassa identtiselle, ulkonäkö identtinen, remmit selkeesti paremmat. Mut veikkaan että kokemus on Lirdenstockeilla sama, jos kestävät.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.