Kirjoitettu 18. Tammikuuta18. Tammi Kirjoittaja Tosimies vetää hangessakin santsuilla. Luulisi että saa hengähtää sandaalinvihaaja talvella, vaan kaikillapa on "sisäjalkineina" (lue: silsajalkineina) duunissa sandaalit. Edellisessä duunissa allekirjoittanut pakotettiin pitämään sandaaleja. Tästäkö trauma?
Kirjoitettu 19. Tammikuuta19. Tammi Olin joskus tietyömaalla vesitraktorin kuljettaja. Traktorikuskin oli pakko pitää kypärää päässä ja toki turvakenkäpakko. Kesällä. Turvahytissä.
Kirjoitettu 19. Tammikuuta19. Tammi Kirjoittaja Noi on sentään miehekkäät releet, kun taas sandaalien tyttömäinen kepeys ei puhuttele. No, jos kuitenkin lähtisin sandaalilinjalle taas sisäkengissä (vaimon pakottamana, eihän sitä muuten..) niin kehuja maasta taivaaseen on tullut Birkenstockeista. Onko kokemuksia (ei ansa, jossa nauretaan seuraavassa kuvassa "jätkällä on sandaalit, hahahahaa...", vaan kysyn nyt vakavissani)?
Kirjoitettu 19. Tammikuuta19. Tammi Tarttis olla nastoitetut sandaalit roskapussikeikoille. Croksien pito märällä jäällä on suorastaan hengenvaarallinen, lumipito kuitenkin ihan ok, kunhan ei revittele.
Kirjoitettu 19. Tammikuuta19. Tammi Kirjoittaja Korjataan nyt että Crocsithan eivät ole sandaalit perinteisessä mielessä, vaan ihan hyväksytyt jalkineet
Kirjoitettu 20. Tammikuuta20. Tammi 19.1.2026 klo 09.57, tommi2 kirjoitti: vaan ihan hyväksytyt jalkineet Kuka on hyväksynyt?!? Vissiin salihousuja, hihatonta t-paitaa ja vihreää tai beigeä liiviä, jossa on liian monta taskua tavaroille käyttävät tyypit.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta20. Tammi Kirjoittaja Terde-Reiskahan nuo hyväksyi. Tarkkaan kuvattu reiskan tyyli, vyölaukku unohtui vain
Kirjoitettu 20. Tammikuuta20. Tammi Yhteen aikaan vihreä liivi oli mun vakioasuste. Sopii edelleen välikaudelle t-paidan kaveriksi. Nykyään on ongelmana se, että luurit on 6,xx tuumaisia eikä ne meinaa mahtua enää mihinkään taskuun. Joo ja en ole itse ostanut sellaista - emäntä kierrättää laattoja siihen tahtiin, että mulle riittänee niitä 2050-luvulle asti. Muokattu: 20. Tammikuuta20. Tammi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta24. Kesä Huomenissa olisi Liiterissä 8 € laadukkaat, ainakin sisäpohja aitoa nahkaa, varmaan myös remmitkin - shandaalit!
Kirjoitettu 7 tuntia sitten7 h Kirjoittaja Lämpöhalvaus, sandaalikateus, halu kuulua jengiin... mikä lie, mutta OSTIN nuo Lidlin mäystimet. Kotona 4m kävelyä ilman sukkia (luonnollisesti): hankasi heti. Katsoin että toinen oli säädetty maksimiin... eli joku turvonneilla silsajaloillaan oli kokeillut näitä? Silmissäni näin vain puhkeavat leprapaiseet ja veriruton levittäjähyönteisten tulvan....Mut nyt alko sandaali-life. Mä pidän noita aina, ilman sukkia toki, joutuu jättään vaan varpaankynnet leikkaamatta tosin että saa sopivan tyylin. Talvella otan työkengiksi, mahdollisimman hikisillä sukilla leyhyttelen menemään. Kyllä se tästä. Hitto että on kiva kuulua jengiin, vaikka jalat on jo nyt hiertyneet.Kukas teistä oli sandaalipride-johtaja ja miten ilmoittaudun kulkueeseen? Muokattu: 7 tuntia sitten7 h, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Ettei nuo olisi hiertänyt jo kauppaan mennessä 😃Mulla nuo, Rouva perkele, jättänyt ne kaupnkiin ja lenkkareilla joutuu polkemaan. Mutta onhan nuo tietty mukavan lämpimät... Muokattu: 2 tuntia sitten2 h, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Kirjoittaja Kävin Sokoksessa testaamassa identtisen näköisiä Birkestockeja... tuntui jalassa identtiselle, ulkonäkö identtinen, remmit selkeesti paremmat. Mut veikkaan että kokemus on Lirdenstockeilla sama, jos kestävät.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään