Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Että täällä ei ole vielä joka median vallannutta "poliisi kiilasi mopoilijan"-keskustelua
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h No olihan edes mainittu. Mua pikkasen kyrsii, oli sitten kumman puolella vaan tossa casessa, että kaikenmaailman somewannabeet yrittää hyötyä tästäkin tapauksesta. Ihmetyttää myös Instassa eräs henkilö, jonka olen laittanut taatusti 10 kertaa "älä ehdota enään tätä henkilöä" ilmaantuu aina mun syötteeseen. Insta varmaan kostaa, kun olen adblockerilla ottanut mainokset pois siitä. Olisin luopunut jo koko instasta, mut on pari tuttua jotka ei osaa muuta kautta pitää yhteyksiä.
Kirjoitettu 53 minuuttia sitten53 min 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:Että täällä ei ole vielä joka median vallannutta "poliisiAUTO kiilasi mopoilijan"-keskusteluaKorjasin vastaamaan iltapäivälehtien otsikoita
Kirjoitettu 45 minuuttia sitten45 min Jossain taisi olla otsikko, jossa nuoriso tuomitsi tapahtuneen vaaralliseksi. En lukenut, oliko kyse sitte nuorison itsensä omasta käytöksestä, vaiko pollarien. Muokattu: 44 minuuttia sitten44 min, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään