Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Tommi2:lla on sen verran vähemmän mainittua jauhamisosuutta, että hän pärjää yhdellä nimimerkillä.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h 1 hour ago, alpensau said:Kauppias on itse valinnut itsepalvelun säästääkseen pussittajan palkan verran. Tällöin hän on itse ottanut riskin siitä, että liikkeellä on monenmoista tallaajaa, jotka saattavat pussittaa hodareita useammalla tyylillä. Mutta kauppias on laittanut selkeän ohjeen: käytä pihtejä. Sama se on ravintoloiden buffet-pöydissäkin, ei sielläkään näpelöidä ja napsita sormin. Nopeasti katoaa ruokahalu ja alkaa oksettaa jos näkee jonkun tonkivan ruokaa sormilla astioista.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Mulla koronan aikana/jälkeen tuli tollanen hygieeniatietoisuus, inhottaa jos tarjoilija tuo juoman pitäen lasin "juomaosuudesta" paskaisilla näpeillään, kaiken maailman ilmaniistäjät ja räkijät, vessojen pikakävijät ilman aikaa käsienpesuun, munankaivajat.
Kirjoitettu 59 minuuttia sitten59 min 2 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:Mutta kauppias on laittanut selkeän ohjeen: käytä pihtejä.Entä ohjeen vs. määräyksen velvoittavuus ? Missä kohtaa laukeaa vahingonkorvausvelvollisuus ? Vahinko pitää pystyä näyttämään toteen. Abstrakti vahingon mahdollisuus ei välttämättä täytä normia. Tuotetta ja raaka-aineita on tiskille tuloon mennessä siirretty jo useampaan kertaan Muokattu: 57 minuuttia sitten57 min, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 6 minuuttia sitten6 min 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:Mulla koronan aikana/jälkeen tuli tollanen hygieeniatietoisuus, inhottaa jos tarjoilija tuo juoman pitäen lasin "juomaosuudesta" paskaisilla näpeillään, kaiken maailman ilmaniistäjät ja räkijät, vessojen pikakävijät ilman aikaa käsienpesuun, munankaivajat.Hygieniatietoisuus/noudattaminen muuttui nykyisen ammatin myötä, korona tietty aiheutti tehostusta ja lisäsuojautumista aikoinaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään