Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta Vuoden eka aamu tee ja samalla eka viesti foorumille, kohta vuoden ekalle kävely lenkille, on sen verran kylmä keli -20c niin en viitsi fillaroimaan lähteä.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ muuten ei ole isompaa onglemaa, mutta silmät jäätyi. Ja tämän aamun ajelu meni näillä samoilla talvivarusteilla, löytyy lämpimämpiäkin takkeja ja laitan huomena myös lämpökerraston housut. Kahdet karvavuorirukkaset. Vuoden eka autoilu, akun takia ja kävin myös kaupassa, heräteostoksena kylmäsavulohiviipaleita kaupan hyllystä, maistui niin hyvälle leivän päällä. Kohta tulee vuoden eka lintukierros, siemeniä on ainakin vietävä. Äh, arki koittaa huomena, tässä oli niin pitkät vapaat 5 vapaa - 1 työ - 4 vapaa että alkoi jo tottua leppoisaan oleskeluun, mutta se tietää myös sitä että joulukuun loppupuolen palkkajaksossa on 3 työpäivän ansiot. Tosin siihenkin tulee enmmän kuin aikana virolaisen kollegan kanssa.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ Mulla on kirkkaat lasit silmillä aina kun ajan, alkaa ajoviimasta silmät muuten vuotamaan, kannattaa kokeilla laseja, talvella vaan muovisankaiset on ikävän kylmät ihoa vasten niin jotkut pehmikkeet väliin olisi jees, ehkä voisi kokeilla laskettelu laseja.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta Vuoden eka lintukierros, piti kävellä todella hitaasti sillä turkin alla on lämmin.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Nickname kirjoitti: ^ Mulla on kirkkaat lasit silmillä aina kun ajan, alkaa ajoviimasta silmät muuten vuotamaan, kannattaa kokeilla laseja, talvella vaan muovisankaiset on ikävän kylmät ihoa vasten niin jotkut pehmikkeet väliin olisi jees, ehkä voisi kokeilla laskettelu laseja. Joo totesin että kannattaa ne suojalasit laittaa, olen käyttäny lumisateella ettei hiutaleet mene silmiin. Moni muuten käyttää laskettelulaseja, ja taannoin vastaan tuli yksi jolla oli snorklauslasit, ja se snorkkelipömpeli siinä myös
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no ehdin muutaman kilometrin niillä suojalaseilla ajella - silmänympärykset jäätyi. Parempi ilman. Vuoden eka työpäivä.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20242 vuotta Katsoa paikan päällä vuoden ekaa, tai no, elämäni ekaa kertaa snookerin maailmanmestareiden (yhteensä 7x) matsia eilen illalla. Markit Selby ja Williams.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20242 vuotta ^Kyllä. Hieno paikka oli. 👌 Sekin oli vuoden eka kerta olla siellä, tai no, eka kerta elämässäni olla siellä. Muokattu: 25. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kävin (tai no, olen edelleen) Kauppakeskus Ratinassa. On joo toki vuoden eka käynti täällä, mutta myös ihan eka ylipäänsä... mutta täähän valmistui ihan just... 2018 😀 Eipä ole ennen ollut asiaa ja tuskin tarjonnan perusteella tuleekaan taas hetkeen.
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20242 vuotta ^Ha, mäkin olen käynyt tuolla... ja pidin hyvänä (kuvaa ehkä enempi Lahden kauppakeskuksia, jotka ovat lähinnä pultsarien ja huligaanien lämmittelypaikkoja).
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään