Kirjoitettu 14 tuntia sitten14 h On aika rajua, missä määrin isot panimot hankkivat saksalaisen kielialueen pienpanimoita. Jatkoon saattaa mennä pelkkä nimi ilman reseptiä. Muokattu: 13 tuntia sitten13 h, käyttäjä: alpensau vaihdettu pidennetty ai-vastaus
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Kukko nolla-IPA. En hirveä ipa-fani oo, mutta tämä on kyllö aivan hyvä nollaksi.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään