Kirjoitettu 15 tuntia sitten15 h On aika rajua, missä määrin isot panimot hankkivat saksalaisen kielialueen pienpanimoita. Jatkoon saattaa mennä pelkkä nimi ilman reseptiä. Muokattu: 15 tuntia sitten15 h, käyttäjä: alpensau vaihdettu pidennetty ai-vastaus
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Kukko nolla-IPA. En hirveä ipa-fani oo, mutta tämä on kyllö aivan hyvä nollaksi.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään