Kirjoitettu Lauantai klo 04:022 vrk 10 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:Itse en ole lääkäri, enkä edes tohtori.Silti olin uskomuksessa, että kaikki ilmot tulevat Suomi.fi kautta, kuten on toitoettu tähän asti.Mutta, niin kai sitten. Anteeksi maalaisuuteni 🤔Saat ilmon, että Suomi.fi:ssä on verottajalta sulle ilmoitus. Meet suomi.fi:hin, jossa sua kehoitetaan lukemaan ko. viesti vero.fi:ssä. Mit vit ? Mä meen suoraan vero.fi:hin lukemaan. Suomessa on pian jono lukemattomia ilmoja, koska miksi kirjautuisin kahteen eri palveluun etsimään viestiä, jonka voi lukea vain verossa.
Kirjoitettu 22 tuntia sitten22 h Lääkärihelikopteri FIH20 lensi juuri matalalta yli.Oli käynyt Kustavin A-marketin ja Salen viereisellä pellolla.
Kirjoitettu 10 tuntia sitten10 h Ikävämpi yllätys eilen kun huomasin aamun lehdessä naapurin kuolinilmoituksen.
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Kirjoittaja Että pankkikortti voi niin totaalisesti sanoa sopimuksen irti. Äss-pankin korttia yritin käyttää lähimaksulla, sanoi että syötä slottiin, syötin, korttia ei tunnisteta. Putsasin pyyhkimällä, ei mitään, rää'ällä, ei mitään, hinkkaamalla rukarilla, ei mitään. Pistin pankkiautomaattiin saadakseni cashia, ei tunnista. No, mulla on useampi kortti, mutta jos ei olisi ollut, niin pankin tarjoama "lähetämme sinulle uuden kortin kahden viikon kuluttua" olisi voinut nostaa kyyneleet silmään. Toisaalta pieni paasto ei varmaan tekisi pahaa. Tiedän monta tyyppiä, jolla ei ole kuin yksi kortti, onko se sitten tiskille nostamaan? Muistelen että mun lähin tiski on Hesassa...
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h En tiennytkään, että sian läski voi olla näinkin arvokasta, 25 €/kg.Kuvassa 0,5 kg puteli tuota arvokasta eliksiiriä. Toki sotien jälkeen Suomi rakennettiin tuon ja ruisleivän voimalla, mutta silti.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Laardia tai naudan talia jos käyttää ranskalialaiten paistamiseen, tulee kyl hyvejä. Em cee donals käytti jälkimmäistä 90-luvun alkuun, jolloin terveysterroristit pilasivat hyvän resenptin ja korvasivat aidon tavaran cotton seed oililla ja lihauutteella..
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h ^ Eiks se ankka oo se millä tulee parhaat ranet. Näitähän saa joistakin premium bursamestoista.Naudan rasva on luultavasti korvaantunut enemmän hinnan takia kuin terveyssyistä. Nää kuumennetut rasvat on terveyden kannalta aika monimutkasia. Se mikä on kylmänä parasta voi muuttua kuumennuksessa myrkyksi.
Kirjoitettu 57 minuuttia sitten57 min 8.8.2026 klo 07.02, alpensau kirjoitti:Saat ilmon, että Suomi.fi:ssä on verottajalta sulle ilmoitus. Meet suomi.fi:hin, jossa sua kehoitetaan lukemaan ko. viesti vero.fi:ssä. Mit vit ? Mä meen suoraan vero.fi:hin lukemaan. Suomessa on pian jono lukemattomia ilmoja, koska miksi kirjautuisin kahteen eri palveluun etsimään viestiä, jonka voi lukea vain verossa.On tuolla muuten sellainenkin erikoisuus, että, jos olet ottanut käyttöön e-laskun, verottaja lähettää silti erillisen laskun. Ja sitten kun täyttelet saadun laskun maksettavaksi, saat havaita maksaneesi kahteen kertaan. Itse havahduin tuohon kun verkkopankissa näkyi tulossa oleva maksu kahteen kertaan, deletoin niistä toisen ja sillä hyvä. Nyt Rouva puolestaan ihmettelee, kun huomasi maksaneensa mätkynsä kahteen kertaan 😄Noissa erillisissä laskuissa saisi kyllä lukea vaikka eräpäivän kohdalla, että e-lasku tms. Muokattu: 55 minuuttia sitten55 min, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 11 minuuttia sitten11 min ^Tuo kahteen kertaan mätkyjen maksaminen onnistuu vain massikeisareille ja -keisarittarille joilla on kaupunkiasunto ja merenrantapalatsi kauniita kelejä varten. Meillä muilla ei tilin saldot riitä tuplamätkyihin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään