Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta Skottiblendistä The Latitude 55°. Ihan juotavaa savuineen kaikkineen noin muovipullossa myytäväksi kyykkyviskiksi. Tärkein syy valintaan (hinnan ohella) oli puolikkaan muovipullo 😝 edit: Siis mukavampi ottaa reissuun tilan ja painon puolesta Muokattu: 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: taski63
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20242 vuotta 2.3.2024 klo 18.00, taski63 kirjoitti: Skottiblendistä The Latitude 55°. Ihan juotavaa savuineen kaikkineen noin muovipullossa myytäväksi kyykkyviskiksi. Tärkein syy valintaan (hinnan ohella) oli puolikkaan muovipullo 😝 edit: Siis mukavampi ottaa reissuun tilan ja painon puolesta Mä hain uuden pullon 10 vee Lapparia pari päivää sitten. Edellinen oli jostain syystä tyhjentynyt. Uusi ei vielä onneksi. On korkkaamatta.
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Edelleen samaa viiniä. Ongelmana käsi. Ongelmia pitää lasia kädessä. Liian painava. Ei jmalauta sentään. Vinkki: Älkää vanhentuko, mikään paikka kestä vanhana. No, tää on sentään sairaan hyvää! 🥳
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 20242 vuotta 39 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Edelleen samaa viiniä. Ongelmana käsi. Ongelmia pitää lasia kädessä. Liian painava. Ei jmalauta sentään. Vinkki: Älkää vanhentuko, mikään paikka kestä vanhana. No, tää on sentään sairaan hyvää! 🥳 Vaihda kättä, tennarin ja hiirikäden kanssa aikoinaan temunneena vanha umpivasurikin oppi uusia liikeratoja ja jopa käyttöä oikealle kädelle.
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 20242 vuotta Hoya punkkua, nojoo. Tuossa tuli jo ennen reissua pulma, tuli punkkukiintiö täyteen ja kertakaikkiaan kaikki alkoi maistua kitkerältä paskalta. Ja tahmeeta toi on edelleen, enempi vain sitten safkan kanssa. Mutku olutkaan ei maistu, maks kaksi purkkia painuu. Pehmyt brändi uppoaisi kyllä, mutta sillä on taas omat liveilmiönsä, ja pyrinkin välttelemään. Kyläpaikassa sain Lindemans rislinkiä ja se kyllä upposi. Pitäisköhän vaihtaa takaisin valkkarileiriin? Valkkarista vaan taas tulee kohmelo
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään