Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä joit viimeksi?

Featured Replies

  • Viestejä 409
  • Katselut 34.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Skottiblendistä The Latitude 55°. Ihan juotavaa savuineen kaikkineen noin muovipullossa myytäväksi kyykkyviskiksi. Tärkein syy valintaan (hinnan ohella) oli puolikkaan muovipullo 😝

edit: Siis mukavampi ottaa reissuun tilan ja painon puolesta 

Muokattu: , käyttäjä: taski63

Kirjoitettu
2.3.2024 klo 18.00, taski63 kirjoitti:

Skottiblendistä The Latitude 55°. Ihan juotavaa savuineen kaikkineen noin muovipullossa myytäväksi kyykkyviskiksi. Tärkein syy valintaan (hinnan ohella) oli puolikkaan muovipullo 😝

edit: Siis mukavampi ottaa reissuun tilan ja painon puolesta 

Mä hain uuden pullon 10 vee Lapparia pari päivää sitten. Edellinen oli jostain syystä tyhjentynyt. Uusi ei vielä onneksi. On korkkaamatta.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Edelleen samaa viiniä. Ongelmana käsi. Ongelmia pitää lasia kädessä. Liian painava. Ei jmalauta sentään. Vinkki: Älkää vanhentuko, mikään paikka kestä vanhana. No, tää on sentään sairaan hyvää! 🥳

Kirjoitettu
39 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Edelleen samaa viiniä. Ongelmana käsi. Ongelmia pitää lasia kädessä. Liian painava. Ei jmalauta sentään. Vinkki: Älkää vanhentuko, mikään paikka kestä vanhana. No, tää on sentään sairaan hyvää! 🥳

Vaihda kättä, tennarin ja hiirikäden kanssa aikoinaan temunneena vanha umpivasurikin

 oppi uusia liikeratoja ja jopa käyttöä oikealle kädelle.

Kirjoitettu

Hoya punkkua, nojoo.

Tuossa tuli jo ennen reissua pulma, tuli punkkukiintiö täyteen ja kertakaikkiaan kaikki alkoi maistua kitkerältä paskalta.

Ja tahmeeta toi on edelleen, enempi vain sitten safkan kanssa.

Mutku olutkaan ei maistu, maks kaksi purkkia painuu.

Pehmyt brändi uppoaisi kyllä, mutta sillä on taas omat liveilmiönsä, ja pyrinkin välttelemään.

Kyläpaikassa sain Lindemans rislinkiä ja se kyllä upposi. Pitäisköhän vaihtaa takaisin valkkarileiriin? Valkkarista vaan taas tulee kohmelo :(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.