Foorulmilla olen myymässä tyttöjenpyörää, ilokseni tuli vastauksia oikein ulkomaalaiselta .Ostaja haluaa maksaa paypal.in kautta 80€ pyörän, kun olisin rekisteröitynyt paypal asiakkaasi niin hän olisi maksanut pyörän tinkimättä ja näkemättä sitä, jonka jälkeen joku "shipping agentti" olisi tullut noutamaan fillarin. Epäilenpä että fillari olisi mennyt ja Naomi täti olisi moittinut tuotetta joten maksu olisi jäänyt minulta saamatta ja fillari mennyt menojaan.
Tässä mamman ehdotus kaupantekoon
"Hello I am satisfied with the condition it is and your agreed price I read all features about the ad on the site I am interested in buying it for my daughter nephew I want you to know that it is my potential to buy it and am really interested in buying it from you with the issue of my details it will be taking care by the shipping agent that will becoming for the pick up of the item once we are done with the payment and with the issue of the payment I will be paying you via PayPal which is the most secure and a safer way for both of us to do business so kindly visit www.paypal.comand create a profile with them andonce you are done kindly get back to me with your PayPal email and the address for the pick up once the payment is done.
I would like to here from you ASAP?"
Tässä osoite josta tuli Noemi Maria <
[email protected]>
eikä siinä kaikki tuli toinenkin ostaja drake dauda <
[email protected]> Onko mies vai nainen ja sukua Sir Francis Drakelle??
Kiinnostaa onko monikin törmännyt näihin? Ymmärrän että olisi joku kalliinpi pyörä. Ja kukahan olisi pyörän hakija?
Timo Kaarema