niilo
Jäsen
-
Liittynyt
-
Viimeksi vieraillut
Reputation Activity
-
niilo got a reaction from Sulo in Veskun säädötHyvä siitä tuli
On tuo kehä saanut aikamoista runtua ennenkin mutta nyt oli ilmeisesti liian vähän painetta renkaassa ja liikaa vauhtia. Jätän hissipyöräilyt vähemmälle jatkossa, liian kallista touhua..